سلام
ببین خیلی سادست
یک بار با خودت خلوت کن ببین که آیا در عمل میتونی زندگی تو یه جای دور از شهر و خونوادت رو تحمل کنی یا نه؟
ممکنه اون جایی که می افتی خیلی جای خوبی باشه یا بر عکس....
ضمنا ببین که روحیت میخوره که با یک شخص نظامی زندگی کنی یا نه؟
ببین که آیا وابسته به خونه وخونواده هستی یا نه؟
اگه پا تو این راه بذاری ممکنه چندین ماه اصلا نتونی خونوادتو ببینی
من یه خانومو میشناسم که خودشم نظامیه و از خونه و خونوادش دور افتاده حالا افسردگی هم گرفته توی شهر غریب
حالا بستگی به خودت داره