کاربر گرامی
با توجه به مضامین تاپیک ، این موضوع در روزهای آتی، به انجمن هم وزن خود ( انجمن آزاد ) منتقل خواهد شد ،
اما اگه وزنش زیاد نباشه همین جا میمونه اما دیگه از ازادی خبری نیست
و اما نوستالژی چیست؟
اصطلاح جذاب نوستالژی Nostalgia از دو کلمه یونانی ساخته شدهاست : nostos که به معنی بازگشت به خانهاست و algia که معنی «درد» میدهد. واژهنامه انگلیسی آکسفورد ، نوستالژی را شکلی از دلتنگی که ناشی از دوری طولانی از زادگاه است ، تعریف کردهاست. نوستالژی nostalgia را میتوان به طور خلاصه یک احساس درونی تلخ و شیرین به اشیا ، اشخاص و موقعیتهای گذشته ، تعریف کرد. معنی دیگر نوستالژی دلتنگی شدید برای زادگاه است
کاربر گرامی ایا شما درد دارید ؟؟
بابا دهه شصت خیلی . . .
دهه هفتاد بهتره همچی پربارترره ;)







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)