متشکرم دوستای خوبم..
امیدوارم امروز هیچ وقت واسم تکرار نشه هم تصادف کردم که مقصر بودم هم بخاطر این اتفاقات که کلا امروز اشک ریختم...
مرسی از همه بازم اگه میتونید راهنماییم کنید..
تشکرشده 27 در 12 پست
متشکرم دوستای خوبم..
امیدوارم امروز هیچ وقت واسم تکرار نشه هم تصادف کردم که مقصر بودم هم بخاطر این اتفاقات که کلا امروز اشک ریختم...
مرسی از همه بازم اگه میتونید راهنماییم کنید..
Andiaaaa (جمعه 01 مهر 90)
تشکرشده 27 در 12 پست
یه سولی داشتم اگه ما شکایت کنیم البته در حد گرفتن نعهد امکانش هست که منم محکوم شم که چرا باهاش دوست بودم ؟
تشکرشده 5 در 2 پست
خانم Andiaaaa من به عنوان یه دوست جدید که تازه به این فروم اومدم بهت میگم که فقط توکلت به خدا باشه و خودتو بسپار دست خدا مطمئن باش اگه با تمام وجودت ازش کمک بخوای و دیگه اشتباهات گذشته رو تکرار نکنی کمکت می کنه . اینم یه جور امتحان و تجربه است که به قیمت گرونی بدست اومده . دوست گلم به حرفای بچه ها گوش بده و هرگز باهاش طرف نشو بذار بزرگترا قضیه رو حل کنند این موجود روانی رو باید تحویل تیمارستان بدن اون جاش وسط مردم نیست باید بره دیوونه خونه
گل آفتابگردان (جمعه 01 مهر 90)
تشکرشده 707 در 218 پست
آندیای عزیز حتی اگه ازدواج کرده بودین کسی حق آزار تو رو نداشت. البته یه وکیل اگاه میتونه به شما و خانواده مشاوره برسونه که چطور در صورت شکایت حقوق شما ضایع نشه.اجازه بده والدینت مداخله کنن عزیزم.و سعی کن با رفتار مناسب کمکم اعتماد .والدینتو جلب کنی.
ملاحت1 (پنجشنبه 14 اردیبهشت 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
دوست عزیز تا جاییکه من می دونم دوستی با جنس مخالف جرم نیست ولی مزاحمت جرمه!!!نوشته اصلی توسط Andiaaaa
شما میتونی به جرم مزاحمت ازش تعهد بگیری!!! اما اون فکر نکنم بتونه دلیلی واسه شکایت از
شما داشته باشه .... بهتره به جای ترس کمی راجع به حق و حقوق قانونیت به خصوص خقوق
یک خانوم بیشتر مطالعه کنی عزیز جان
اما راجع به نحوه شکایت اگه دوست داشتی از یک مشاور حقوقی کمک بگیر...بهر حال پدرت بهتر
راه و چاه رو بلده...
یادت هم باشه صبر و برخورد جدی شما و خانوادت مشکل رو به لطف خدا حل می کنه
راستی سر نماز کلی دعات کردم که ان شا الله مشکلت حل شه
زمان میبره اما درست میشه... تا خدا نخواد برگ از درخت نمی افته!! اینو یادت باشه
اتفاقا شاید این مسئله باعث شد تا تو چشماتو باز کنی و در آینده دیگه خطا نکنی و چه بسا
تو این شر خیری باشه که تو نمیدونی
موفق باشی و پر از آرامش
bahar.shadi (پنجشنبه 14 اردیبهشت 91)
تشکرشده 27 در 12 پست
مرسی بهار عزیزم..
خیلی بهم کمک کردی این مدت، بازم بیا بهم سر بزن
هنور که کامل مشکلم حل نشده ولی بازم به دعا هات احتیاج دارم..
مرسیییییییییییییییییییییی یییییی
Andiaaaa (جمعه 01 مهر 90)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
Andiaaa عزیز سلام
ازت خبری نیست؟
اوضاعت چطوره؟ مزاحمت هاش کمتر شده؟
امیدوارم موفق باشی
![]()
تشکرشده 27 در 12 پست
سلام دوستای خوبم..
خدا رو شکر اوضاع آروم تره..
Andiaaaa (سه شنبه 05 مهر 90)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
دوست عزیزم Andiaaa جان خوشحالم که بهتری
دیدی هیج غلطی نتونست بکنه و همه چی حل شد؟
حالا هرچی بیشتر بگذره بهتر میشه
موفق باشی
التماس دعا
bahar.shadi (سه شنبه 05 مهر 90)
تشکرشده 27 در 12 پست
مرسی بهار جونم خیلی کمکم کردی..
مرسی بهار جونم خیلی کمکم کردی..
Andiaaaa (سه شنبه 05 مهر 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)