عزیزم چون تازه عقد کردی طبییعه.
سعی کن انتظاراتت رو در حدی که می دونی شوهرت می تونه برآورده کنه بهش بگی.همسرت نزدیک ترین آدم به تو هست الان.یه بار که ازش بخوای راحت می شی واسه دفعات بعد.
تشکرشده 950 در 237 پست
عزیزم چون تازه عقد کردی طبییعه.
سعی کن انتظاراتت رو در حدی که می دونی شوهرت می تونه برآورده کنه بهش بگی.همسرت نزدیک ترین آدم به تو هست الان.یه بار که ازش بخوای راحت می شی واسه دفعات بعد.
tasnime_elahi (پنجشنبه 31 شهریور 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)