به نظر من براي ادامه زندگي با اين آقا خوب بشين وفكراتو بكن.كسي كه در دوران نامزدي اينطوري شما روترك كرده فكرنميكنم آدم مناسبي براي همراهي شما براي تمام عمرباشه.سالي كه نكوست از بهارش پيداست.نميخوام تودلتو خالي كنما فقط ميخوام ازت خوب فكر كني
تشکرشده 291 در 66 پست
به نظر من براي ادامه زندگي با اين آقا خوب بشين وفكراتو بكن.كسي كه در دوران نامزدي اينطوري شما روترك كرده فكرنميكنم آدم مناسبي براي همراهي شما براي تمام عمرباشه.سالي كه نكوست از بهارش پيداست.نميخوام تودلتو خالي كنما فقط ميخوام ازت خوب فكر كني
مريم صوفي (جمعه 20 آبان 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)