به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 شهریور 95 [ 04:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-19
    نوشته ها
    466
    امتیاز
    9,840
    سطح
    66
    Points: 9,840, Level: 66
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 210
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    880

    تشکرشده 885 در 224 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: لجبازی و بداخلاقی دختر 4.5 ساله ام

    یاییزان عزیزم این همون نکته ای بود که بهتون گفتم .شما چون گاهی کم حوصله میشین اونم اینو خیلی خوب درک کرده و می دونه یه وقتایی می تونه از یافشاری و لجبازی نتیجه بگیره .حتی یه بارم کوتاه اومده باشین اون با زرنگی و هوش خودش خوب از اون نکته سواستفاده می کنه ... دو تا اصل هست که همیشه توی برخوردات باهاش باید رعایت کنی چه حوصله داشته باشی و چه نه چه موافق باشی و چه نباشی . قاطع باش اما صبور و مهربون ..
    این مهربونی باهاش بیشتر از قاطعیتت مهمه .باید بچه در عین نه شنیدن مهربونی و حمایت و عشقت رو حس کنه .اونوقت یذیرش نه هم براش خیلی آسونه..وقتی با عصبانیت میگی نه نمی دم و نمیشه اونم عصبی میشه ..خیلی ملایم باهاش رفتار کن ..خود من همیشه توی اون سن فربد به جای اشیا صحبت می کردم ..مثلا وقتی چیزی رو می خواست بهش بدم و صلاح نبود بگیره من سریع به جای اون شیی صحبت می کردم .با صدای بچه گانه می گفتم فربد من الان دوست ندارم بیام ییش تو چون تو هنوز شام نخوردی ..شامتو بخور من میام توی شکمت.... یا مثلا وقتی دو سه قاشق می خورد بقیه رو نه سریع می شدم زبون اونقاشق بعدی و همی می گفتم فربد منو بخور من می خوام برم ییش دوستام اینجا تنها موندم !!
    کلا این بازی ها همیشه هم برای خودم خیلی شیرین بود هم فربد همیشه هم کارم حل میشد..عزیزم خیلی باید توی برخوردات باهاش صبور باشی .خود من هیچوقت حتی یه بارم نشد فربد باهام سر داشتن چیزی لج و لجبازی کنه .انع کردنش همیشه آسون بود.
    عزیزم اینو همیشه خودت بهش دقت کن می فهمی ..مادران عصبی و بیحوصله بچه های لجباز و عصبی دارند و مادران ارام بچه های ارام..امیدوارم بتونی باهاش کنار بیای
    در مورد اینکه گفتی الان دیر نیست ..نه عزیزم هیچوقت دیر نیست ...هر چه زودتر هم بهتر چون هر چی سنش بالا تر بره به همون نسبت هم موارد لجبازیش بزرگ تر میشه و کنترلش سخت تر .الان بهترین زمانش هست .اولاش سخته بعد یه مدت خودش از تو زودتر راه میفته و می یذیره.
    در مورد بچه دوم من مشاور نیستم اما فکر نکنم ایده خوبی باشه ..وقتی الان خودت میدونی که اونطور که باید و شاید حوصله به خرج نمی دی فکر کن این مشکل دو برابر بشه ..فکر نکنم الان بتونی از عهده اش بر بیای...

  2. 2 کاربر از پست مفید f_z تشکرکرده اند .

    f_z (سه شنبه 29 شهریور 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه ی مسموم مجازی با نامزدم
    توسط afraa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 مرداد 94, 21:42
  2. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 13:14
  3. لجبازی
    توسط miganus در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 فروردین 90, 18:16
  4. دوست مجازی ! احساس مجازی !
    توسط lord.hamed در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 87, 16:54
  5. عشق یک طرفه و بازی با احساساتم
    توسط hasty در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 بهمن 86, 12:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.