بسم الله الرحمن الرحيم
باسلام و تشكر فراوان از پاسختون
راستش ان طرفی که من از ایشون سخن گفتم خودم هستم.می خواستم خودم به خودم نگاه کنم. یه مدتی شده که تصمیم دارم شخصیتم رو عوض کنم. بنده با شما تماس داشتم ولی متاسفانه ان موقع معنی پاسخهایتون رو درنیافتم و ولی حالا بعداز چند سال احساس کردم که مایلم خودم رو دوباره ارزیابی کنم .
عیب که خیلی زیاد دارم ولی ریشه اش بر می گرده به زبان و طرز صحبت کردن و جرات بیان نظر خود در مقابل همه . متاسفانه من خیلی خودم رو دسته کم می گیرم مخصوصا در جمع و این جمع فرقی نمی کند خانوادگی باشد یا غریبه . فعلا خارج هستم و خیال دارم برای دید و بازدید به امید خدا بیام ایران . نمی دانم در وقت کم می شود مشاوره کرد و نتیجه گرفت .؟
با تشکر و ارزوی موفقیت








علاقه مندی ها (Bookmarks)