سلام natalie عزیز
مرسی که بهم سر زدی
راستش تا قبل ورود به تالار، یه جورایی با هم قهر بودیم
البته اتفاقهای ناجور زیادی افتاد ، ولی زمان ورود به تالار، دستمو گرفت و بهم لبخند زد و گفت سعی کن بهت خوش بگذره
یه کم ته دلم حس کردم بخاطر مراسمشون میخواد مثلا آرومم کنه، اما سعی کردم با این فکر منفی بجنگم
شبش که برگشتیم خونه، یه کم بهتر شده بود
ولی خدا رو شکر از دیروز مثل سابق شده
نمیدونم
چقدر این ماجراهای این چند روز به ریشه زندگیم آسیب رسونده نمیدونم
برام دعا کن![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)