رهائی عزیز
سلام وخسته نباشید
حالا واقعا رهائی یا در حال رهائی هستی؟
بنظرمن مهمترین علت طلاق ، ازدواجه ، شما چطور فکر می کنی؟
كدوم يك بدتره؟
- خيانت
- طلاق
- سوختن و ساختن
- سرد شدن تو زندگی
بهترین و بدترين خاطره اي كه تو اين فروم داشتين ( خلاصه )
فكر ميكنين كدوم خصوصيت شما باعث جلب نظر ديگران میشود؟
اگر دوباره متولد بشین (یه فرصت دوباره) چه کار خواهید کرد؟
دلت واسه کسی تنگ میشه؟ کی (چه کسی) ؟چرا؟
-کدام را انتخاب می کنید؟ دوست دارید همه خاطرات قدیمی خود را فراموش کنید ، ویا اینکه هرگز نتوانید خاطره جدیدی ایجاد کنید؟
- آیا ممکن است شما یکبار حقیقتی را فهمیده باشید بودن اینکه چالشی را گذرانده باشید؟
-آیا بزرگترین ترس های شما به حقیقت می پیوندد؟
-بیاد بیاورید ۵ سال پیش را که از موضوعی ناراحت بودید، آیا آن موضوع هنوز مسئله شماست؟
-شادترین خاطره دوران کودکی شما چیست؟ چه چیزی آن را خاص و فراموش نشدنی کرده؟
-در چه زمانی از گذشته های نزدیک شما احساس شور و هیجان و سرزنده بودن داشته اید؟
-اگه حالا نه، پس کی؟
-اگر آنچه را می خواهید هنوز حاصل نشده است، پس چه چیزی برای از دست دادن دارید؟
آیا تا به حال به کسی برخورد کرده اید ، که بدون گفتن هیچ حرفی از کنار شما رد شده باشد و شما احساس کرده باشید این بهترین مکالمه ای بوده که تاکنون داشته اید؟





پاسخ با نقل قول

برای تنوع و تغییر فضای تالار خوبه دستتون درد نکنه







علاقه مندی ها (Bookmarks)