ممنونم از همه دوستان.
"پارمیدا"ی عزیزم. نه همسرم تنوع طلب نیست .قلب مهربونی داره که دلش میخواد غم و مشکلی تو زندگی هیچ کس نباشه. قبلا نمیدونست اینکه به دخترا کمک و مشاوره بده منو اذیت میکنه که وقتی فهمید کنار گذاشت
"عسل" عزیزم این پست رو خود آقای SCI برای من هم در تاپیک قبلیم نوشته بود و من هر روز میخونمش ودارمش .ممنونم از لطف زیبات
"دلجو"ی عزیز حق با شماست. من هم زیادی تند رفتم. هر بار که دوباره ازش پرسیدم گفت اون مرد بود و دوستم بود که اتفاقی بیرون دیدمش و اون مسیج رو بعدش بهم داد. من هم فرض رو بر صحت حرفش گذاشتم و با خودم گفتم حتما مثلا اون آقا از موبایل خواهرش یا خانمش مسیج داده اون موقع ، به هر دلیلی ، دییشب وقتی همسرم گفت دلم میخواد اعتماد داشته باشی بهم نه شک،دلم میخواد بدونی هیچ وقت جز تو با کسی نبود ه و نیستم و حالم به هم میخوره از این کارا ، حرفاش رو قبول کردم و با خودم عهد کردم دیگه تو کارش تجسس نکنم تا آرامش داشته باشم.
در مورد توجه هم کاملا حرف شما درسته. همسرم نه تنها از توجهش هیچی کم نشده بود بلکه گل و اینا هم برای من گرفته بود (قبل از ازین دعوا) و حرف شما درسته. اگه توجهش کم میشد من باید شک میکردم
"تسنیم"عزیزم کاملا خق با شماست. من خیلی وقته کارای مورد علاقه ام رو عقب انداختم و فقط نشستم ببینم از تو گوشی یا موبایلش چی در میارم.میخوام بیشتر به خودم برسم و زندگی مو بکنم
-----از لطف همه دوستانم ممنونم. از اینکه چنین تالاری وجود داره ممنونم. از اینکه اینجا خیلی چیزها یاد گرفتم. سه شب خودمون رو با دعوا و گلودرد و سر درد به پایان بردیم سر چیزی که شابد بوده شاید نبوده ف من همسرم و زندگی مو دوست دارم چون اون هم عاشقانه این زندگی رو دوست داره و براش تلاش میکنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)