من در جايي خوندم كفتربازي ميتونه يه نوع بيماري رواني باشه،ريشه اش هم بيشتر مربوط به عقده هاي دوران كودكي هست!!
تشکرشده 1,571 در 419 پست
من در جايي خوندم كفتربازي ميتونه يه نوع بيماري رواني باشه،ريشه اش هم بيشتر مربوط به عقده هاي دوران كودكي هست!!
mehrdad_m (پنجشنبه 24 شهریور 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)