من چند سوال داشتم اگه لطف کنید و به سوال هایم پاسخ بدید مفصل نظرم رو بیان می کنم
1- شما مرتب از عذاب وجدان سخن می گویید چرا عذاب وجدان دارید ؟ قراره بعد از جدایی چه اتفاقی برای خانم و بچه شما بیفته که شما به خاطرش ناراحت هستید ؟ و ایا شما به خاطر خوبی های همسرتان عذاب وجدان دارید ؟
2- این خانمی که از او صحبت می کنید چه خصوصیت های اخلاقی دارند که همسر شما ندارند ؟
3- از نظر شما این خانم چرا وارد رابطه با یک مرد زن و بچه دار شده ؟
4- چه تضمینی وجود داره که با این خانم به مشکل برنخورید وقتی به زیر یه سقف رفتید ؟
5- چرا احتمال ازدواج شما با این خانم کم است ؟
6- تکلیف فرزند شما بعد از ازدواج چیه ؟
7- شما در قبال فرزندتان و خانم تان چه مسئولیت هایی احساس می کنید ؟
8- شما چه راه حل هایی را برای بهبود شرایط زندگی تان انجام داده اید ؟
9- چرا وقتی همسرتان به شما وابسته است و شما رو دوست دارد شما عشق را از جای دیگری می طلبید ؟
10 - تعریف شما از هوسباز چیه ؟
ببخشید طولانی شد ولی پاسخ این سوالات خیلی می تونه کمک کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)