دوست عزیزم متاسفانه این مشکل یه مشکله رفتاری هست که ممکنه مدتها درمانش طول بکشه، به نظر من تو خودت و باش!! یعنی هر وقت همچین حرکتی ازش دیدی ابراز ناراحتی کن،البته فقط با حالت صورت تا باعث بحث و جدل بینتون نشه، سعی کن سرزنشش نکنی، به طور غیرمستقیم زشتی کارش رو بفهمون، اگر مومنه براش حدیث بگو البته حالت موعظه نداشته باشه، به مرور به زشتی کارش پی میبره و انجامش نمیده.








علاقه مندی ها (Bookmarks)