سلام سحربانوی عزیز
به نظر من هم احساس عذاب وجدان نداشته باشید.منم خیلی از چیزای که دوست دارم رو نمی بخشم و فکر میکنم اگه بتونم پولی به فقیری کمک کنم بهتر از اینه که لباس یا کیف و ... خودم که دوستشون دارم و ساعتها واسه خریدشون صرف کردم رو به کسی ببخشم شاید اصلا هم باب سلیقه طرف مقابل هم نباشه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)