فال عزیز
اونچه که فکر می کنی درست هست انجام بده.
برای این کار درستت ، نیازی به توضیح به هیچکس رو نداری ، حتی رئیس دانشگاه.
در طول ترم با دادن تحقیق ، گرفتن کوئیز و.... به دانشجوهات یادآوری کن که برای گرفتن نتیجه باید تلاش کنند.
سوالات امتحانی برا ارزیابی تحصیلی بچه ها باشه ، خیلی سوالاهای سخت نده که طرف زیر یک بشه
یه نکته کوچولو ، تراز پائین نمرات می تونه یه ارزیابی برای روش تدریس نا کارآمد استاد هم باشه










علاقه مندی ها (Bookmarks)