به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 خرداد 91 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1390-6-07
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    1,126
    سطح
    18
    Points: 1,126, Level: 18
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    88

    تشکرشده 91 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو یک ماه همه زندگیم از هم پاشید.

    الان من تکلیفتو مشخص میکنم...
    خوب گوش بده........
    همین روزا ؛ دکترا با تعجب بهت میگن که تو خوبه خوب شدی.....
    بعد سوار بر خر مراد خان میشی ؛ پیتیکو پیتیکو میری دنبال عشقت
    وقتی دست عشقتو گرفتی ؛ سر راهی میای همدردی خبر سلامتی جفتتون رو میدی ؛ بعد دادن خبر سلامتی میرید سرزمین خوشبخت ها ؛ یه دل سیر ببخشید یه عمر کنار هم زندگی میکنید....
    فهمیدی رفیق ....
    خودم پیشاپیش یه کف مرتب برا خوشبختیت میزنم.
    ایشالا که یه روز همه تایپیک های همدردی خبر خوشبختی وسلامتی همه اعضا کنار همسراشون بشه...

  2. 4 کاربر از پست مفید مردان نامی تشکرکرده اند .

    مردان نامی (دوشنبه 14 شهریور 90)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 شهریور 90 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-04
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو یک ماه همه زندگیم از هم پاشید.

    دوستای خوبم از همتون ممنونم. دکتر رفتم و عکس جدید رو دید. از عمل راضی بود و گفت دیگه نخاع تحت فشار نیست. بقیش ولی باید صبر کرد دید چطوره می شه. البته یکم هم احساس بهبودی می کنم که باعث شده روحیم بهتر شه :) ولی خب این مسئله نیازمند بهبودی کامله. ممنونم ازتون. خیلی محتاج دعای تکتکتونم. دعا کنید خوب شم بتونم نذرمو ادا کنم. بازم می نویسم چی می شه.

  4. 6 کاربر از پست مفید raad64 تشکرکرده اند .

    raad64 (چهارشنبه 27 مهر 90)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:10]
    تاریخ عضویت
    1389-12-24
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    2,526
    سطح
    30
    Points: 2,526, Level: 30
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    282

    تشکرشده 291 در 66 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: تو یک ماه همه زندگیم از هم پاشید.

    خوتون توي پستاتون نوشتيد بايد صبر كنيد .خب دوست عزيز يكم صبور باش ديگه.مثل اينكه شما عمل كرديه پيكنيك نرفتي كه صبور باش اصلا هم از بابت اين قضيه نگران نباش شما جووني.بخدا مطمئنم خوب خوب ميشي .حتي بهتر از روز اولت .

  6. 2 کاربر از پست مفید مريم صوفي تشکرکرده اند .

    مريم صوفي (دوشنبه 14 شهریور 90)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 شهریور 90 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-04
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو یک ماه همه زندگیم از هم پاشید.

    ممنون شیدا خانوم... قسمتی از حرفاتون خیلی خوب بود. ولی در مورد درمان و اینا راستش مشکل من یه جوری مثل فلج عضو هتس. یعنی اگرر نخاع اسیب دیده باشه با خوراک و اینا حل بشو نیست. البته شکر خدا متوجه شدم که با وجود آسیب هنوز عصب ها قطع نشدن و پیام عصبی رد و بدل می شه. در این مورد فقط صبر کارسازه. با یه دکتر اوروۀوژی هم صحبت کردم. گفت درمان های زیادی وجود داره ولی الان وقتش نیست. می گه دیر نمی شه. فعلا سعی کن کمرت رو روبه راه کنی و توانایی جسمیتو بالا ببری. بعد اگر دیدی بازم مشکل داری بیا تا درمان رو شروع کنم. ولی خب به هرحال میشه اسمش رو یه جور نقص عضو گذاشت نسبی گذاشت. مگر خدا عنایتی بکنه. فعلا باید صبر کنم و کم کم فیزیوتراپی رو شورع کنم (ولی نمی دونم از کجا و چطور) و بعد از دو سه ماه هم ورزش رو. احتمالا شروع درمان مشکل جنسی اگر باقی بمونه (دکتر ارولوژ معتقد بود باقی نمی مونه) می ره برای 6 ماه دیگه. ولی خب اینکه بهبودی ها آثارشون کمه نگران کننده است. بخصوص این حالت تنهایی بعد از دو سال رابطه. و هزار تا مشکلی که تو اون رابطه به وجود اومد و من روم نمی شه اینجا بگم.
    من حال روحیم خیلی خراب بود که یه دفه این مشکلات جسمی هم بهش اضافه شد و دیگه واقعا شکسته شدم. تحلیل رفتم و هیچ چیزی نمی تونه کمکم کنه. امیدم به خداست. امیدوارم این سال خوب تموم شه و بتونم راحت و با شاید کنار صفره سال نو بشینم.
    خیلی به روحیه دادن و کمکاتون نیازمندم و ازتون تشکر می کنم که هستید.

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 شهریور 90 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-04
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تو یک ماه همه زندگیم از هم پاشید.

    باز هم خیلی خیلی ممنون :) باعث زحمت شدم. راستش علت گزگز ها خون رسانی نیست (همون حالت قبل عمله). دکترم هم گفت فعلا فیزیوتراپی زوده. از این دستگاها هم راستش زیاد سردرنیاوردم و فک کنم باید وقتی موقعش شد به یه فیزیوتراپ مراجعه کنم ببینم چی می گه. ولی حق با شماس باید به یه دکتر مغز و اعصاب داخلی مراجعه کنم تا ببینم نخاع در چه وضعیتی قرار داره از نظر سلامت. در مورد درمان ها هم تا جایی که می دونم اگر نخاعی نباشه راحت قابل درمانه و اگر باشه قابل درمان نیست و فقط وسائل کمک کننده وجود داره که خب یه جوریه دیگه. البته خب همون طور که گفتم دفه قبلم اوضاع بهتره انگار و اگر نخاع هم باش آسیب کامل نیست.
    به هر حال فعلا دکتر یک ماه استراحت نوشته و دکتر اورولوژی هم علائمو که می گم بهش می گه مشکلی نداری. باید صبر کنی تا اوضاع کمر بهتر بشه بعد اگر خوب نشد بیای. در مرد مشکلم هم بررسی زیاد کردم. راستش آنچنان قابل اندازه گیری سنجیدن نیست. نتیجه آخر اینکه فعلا باید یک ماه صبر کنم و بعد آب درمانی و ورزشای سبک و فیزیوتراپی. دکتر اوروۀوژِی اکید داشت که با توجه به علائم و تست هایی که گفت انجام بدم، هیچ مشکلی ندارم ( البته خب خودم می دونم دارم حداقل در حال حاضر) و می گفت دیر نمی شه و فعلا برای این مشکل دنبال درمان نباش.
    منم تصمیم گرفتم با توجه به اینکه دکتر گفت دیر نمی شه و این تاخیر ضرر نداره، موضوع مشکل ناتوانی جنسی رو فعلا بزارم کنار (کاری هم باهاش نداریم :ی) و تمرکز کنم روی کمرم و بهتر کردن وضعیت کلی جسمیم. اون وقت چند ماه بعد دوباره ببینم اوضاع چطوره.
    اینجوری روحیه بهتری هم دارم. چون جالبه که فهمیدم سمئله روحی روانی خیلی روی ناتوانی جنسی موثره. رویحم که بهتر شد خیلی تغییرر کرد قضیه.
    الان وضعیت روحیم هم نسبتا خوبه.
    بازم ممنون برای راهنمایی هاتون. من اینجا تا آخر وضعیتم رو گزارش می دم و در آخر هم یه شرح کامل می نویسم که شاید بدرد بقیه هم بخوره. دوستان هم اگر چیزی به ذهنتون رسید بگید ممنون می شم.
    برام دعا کنید.

  9. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 بهمن 90 [ 16:01]
    تاریخ عضویت
    1390-4-06
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    1,794
    سطح
    24
    Points: 1,794, Level: 24
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    762

    تشکرشده 768 در 239 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: تو یک ماه همه زندگیم از هم پاشید.

    میشه لطفآ اگر در مورد گز گز و بی حسی انگشتتون دکتر خوب پیدا کردین یا نتیجه گرفتین تو سایت بنویسین من هم ببینم.
    یکی از انگشتهای دست من این مشکل را داره که مربوط به ستون فقرات و رشته های عصبی است. اما تا حالا نتونستم برای درمانش کاری کنم. الان مشکلی نیست اما نگران پیشرفتش هستم.
    مرسی


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو ارتباط با دخترها تو اجتماع مشکلی ندارم، اما وقتی دختری رو دوست دارم برعکسه
    توسط amir800 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آبان 95, 22:01
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مهر 94, 23:08
  3. من خیلی نقص دارم هم تو رفتارم هم تو ظاهرم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 00:20
  4. تو انتخاب کمکم کنید تو تصمیم درست مرددم روحیم داغونه
    توسط mona_joon در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 دی 89, 14:23
  5. لطف آن چه تو اندیشی، حکم آن چه تو فرمایی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 فروردین 87, 04:37

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.