سلام به همه

دوستم می خواد خودش رو بکشه. حتی راهش رو هم پیدا کرده. الان دو روزه رادم باهاش حرف می زنم و کنارشم تا متقاعدش کنم نکنه. ولی هرکاری کردم نشد. الان کاملا مستاصل شدم. هرکاری کردم نیومد بریم پیش روان پزشک. الان تو موقعیتی هست که فقط و فقط به من اعتماد داره و با من ارتباط داره. من هرچیزی که می دونستم و خونده بودم انجام دادم. ولی هیچ نتیجه ای نداشت.

الان دیگه بریدم. نمی دونم چکار کنم تا دست از این حماقتش برداره. دارم دیوونه می شم. تورو خدا کمکم کنید. دارم دیوونه می شم.