سبکتکین جان
منم وقتی دیدم مهریه ات رو که حق مسلمت هست داری میبخشی ناراحت شدم
نمیدونم چرا همش عذاب وجدان داری
اما اینو خوب میدونم چون این دوران رو به شیوه ای دیگه گذروندم مطمئنم بعدها پشیمون میشی که حقت رو نگرفتی
حرفهای کامران رو یه تلنگر بدون تا در اینده ازش بهره بگیری
امیدوارم همه ما توی زندگیمون تصمیماتمون احساسی و زودگذره نباشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)