به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 54

Hybrid View

  1. #1
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    جمعه 12 مهر 92 [ 13:56]
    تاریخ عضویت
    1390-6-09
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,846
    سطح
    25
    Points: 1,846, Level: 25
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 18 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اخبلافات زیاد از نظر اعتقادی

    اول اینکه ببخشید دیر جوابتون رو میدم .با حرفایی که دوستان زدند حالم خیلی گرفته شد . رفته بودم داشتم تنهایی تو خیابون قدم میزدم و به حرفای دوستان فکر میکردم. من دو روز دیگه می خوام برم خواستگاری نمی شه هم به همش بزنم . اما شما دارید منو از کاری که می خوام بکنم می ترسونید .

    حامد در مورد اینکه میگی
    شما هنوز با دختر خانم آشنا نشدی و صحبت خاصی نداشتی. ولی حالا این حرفها رو می زنی و اینها نشان می دهد که داری با قضیه احساسی برخورد می کنی
    اون حرفا رو احساسی زدم . اخه دیگه نتونستم اینو تحمل کنم که لیلا موفق داره بم میگه دختر داره قربانی خود خواهی من میشه ! دیگه رسما دارم می شم جنایتکار !
    حامد جان یه جای دیگه گفتی که من به ثبات فکری نرسیدم . شاید به اندازه ی تو به ثبات فکری نرسیده باشم اما اینکه هیچ ایدئولوژی هم برای زندگیم نداشته باشم هم نیست . البته هیچ ایدئولوژی رسمی رو هم قبول ندارم .

    پرواز 2010
    به خاطر اعتقاداته قشنگی که دارید بتون حسودیم میشه . از بابت نصیحتتون هم ممنون . سعی خودم رو میکنم.

    نازنین خانم
    من تسلیمم . میدونه جنگ که نیست که اینجوری موضع می گیرید . چرا جوش اوردید؟ حرفاتون خیلی منو تحت تاثیر قرار داد . چند بار مطلبتون رو خوندم . به نکات زیادی اشاره کردید .

    قبلا گفتم که من نمی خام زن و بچم مثله خودم فکر کنند . چون خودم خیری از بی دینیم ندیدم که بخوان اونا ببینن . یعنی حتی اگه یه موقعی دیدم زنم داره می یاد سمت عقاید من خودم باش طوری حرف میزنم که دوباره بیاد سمت دین . من از خدامه که بتونم اعتقادات شما رو ببپذیرم اما انگار هر چی با خودم کلنجار میرم نمی تونم .
    در مورد امام حسین همون حرفایی رو بش می زنم که مامانش میگه . نمیذارم بچه ام دچار دوگانگی بشه . می خوام بچه ام یه ادم مذهبی باشه . نازنین خانم شما می گید من چه کار کنم . اگه من با اون دختره ازدواج کنم یه جنایتکارم ؟

    با خودم قرار گذاشته بودم که امشب این بحث رو تموم کنم .چون هم فرصتم کمه هم الان نمیتونم به کارام برسم . اما انگار هنوز این بحث ادامه داره .

  2. 3 کاربر از پست مفید ahmadi00 تشکرکرده اند .

    ahmadi00 (یکشنبه 20 شهریور 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لاغری زیاد اعتماد به نفسمو نابود کرده
    توسط راه شیری در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 خرداد 95, 22:48
  2. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  3. خانواده شوهرم در کمال بی اعتنایی زیر همه قولاشون زدن و...
    توسط a-110 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 18 شهریور 91, 04:52
  4. ظاهر زیبا عامل اعتماد
    توسط عارف در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 دی 87, 00:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.