سلام رزا جون
من در این مورد یه جایی یه مقاله خونده بودم که یه جاش نوشته بود حتما همسر شما تو رابطه جنسیتون با شما احساس راحتی یا آرامش کامل نمیکنه که خودارضایی رو ترجیح میده و یا ممکنه این کار براش عادت شده.
بهتره غیرمستقیم باهاشون مطرح کنین.مثلا با سوال کردن بفهمین بیشتر از چی لذت میبره و امثال اینا.
زود قضاوت نکنین و به خدا توکل کنین.
هر مشکلی یه راه حلی داره دلسرد نباشین.
امیدوارم هرچه زودتر حل بشه![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)