به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: تردید و دودلی در انتخاب،ترس از تصمیم گیری

    ببین بزارید هرچه به نظرم می رسه بگم شاید کمکی کنم
    راجب نظر اول صد در صد محکمم و می گم باید به یک بهانه این رابطه رو تموم کنید
    چون همون طور که آقا مهرداد گفتن ممکنه آقایونی باشن که بر خلاف شما که ریز نقش بودن ایشون رو یک نقص می دونید و در حسرت یک همسر بلند قد هستید،ریز نقش بودن این خانم رو یک مزیت بدونن ...پس این خانم حق داره با کسی باشه که اون رو همون طور که هست می پسنده و در کل عاشق دختر ریزنقشه ...
    البته به هیچ وجه نباید بفهمه که دلیل قطع این رابطه چی هست
    یعنی بهتره بحث مهریه رو پیش بکشید و یه چیزی بگید که مطمئنید قبول نمی کنه یا مثلا یک شروطی مثل کار نکردن در بیرون از منزل براش بزارید ،یه چیزی که خودشون منصرف شن
    ....
    من خودم خواستگاری دارم که قدش حدود 4 سانت از شما بلند تره و واقعا با خوندن تاپیک شما حس بدی پیدا کردم
    حس کردم شاید اون از روی ترحم با منه
    امروز برای بار سوم باهاش صحبت کردم و گفتم که من از این اختلاف قدی که داریم رضایت ندارم و ترجیح می دم با کسی ازدواج کنم که 12 سانت ازم بلندتر باشه
    واقعا از شنیدن این حرف بهم ریخت از چهرش مشخص بود
    گفت یکی از مهم ترین دلایلی که من رو به شما دلبسته کرده همین اختلاف قدمونه
    چون من همیشه در رویاهام همسر آینده ام رو ریزنقش و ظریف و به اصطلاح مینیاتوری تصور می کردم ....گفتم علت اینکه از دخترای ریزنقش خوشش می اد چی هست،گفت چون جوان تر به نظر می رسند و دیرتر شکسته می شوند و در کل یه خانم ریز نقش خیلی دیر تر جا افتاده میشه ...
    طوری از من و ظرافتم و ریز نقشیم تعریف کرد که خودم احساس می کردم یه عروسک ظریف شکستنی هستم ...و از خودم لذت می بردم
    ولی ممکنه از دید یه آقای دیگه مثلا خود شما من یه دختر کوتوله باشم ... و نتونه با قد من کنار بیاد
    و حاضر نیستم به هیچ وجه با کسی ازدواج کنم که از رو درواسی با من ازدواج کرده و دلم می خواد کسی باشه که مثل همون خواستگار خودم معیار ریزنقشی براش امتیاز باشه نه نقص
    اون خانم هم صد در صد مثل من هست
    به اون خانم فرصت بدید با کسی باشه که مثل خواستگار من
    و اینکه نگران این نباشید که بعدا حسرت همین خانم رو بخورید هر وقت چنین فکری به سراغتون اومد تصور یه همسر قد بلند رو تو ذهنتون بیارید و با اون مقایسه کنید تا احساساتی نشید و دنبال ایده ال تون باشید ،البته این خانم هم واقعا اگر 155 باشه خیلی کوتاه قامت نیستا یعنی طبیعیه قدش،و با یک کفش 5 سانتی همه چیز حله
    چیزی که شما می خواهید هم حق شماست و تا دلتون بخواد جنبنده بلند قد هست که می تونید به خواستگاریش برید
    انشالا خوشبخت باشید.
    مرا دوست بدار
    اندکی،ولی طولانی

  2. کاربر روبرو از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده است .

    نازنین آریایی (دوشنبه 14 شهریور 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. انگیزمو کشت ،ترس هام برگشت
    توسط srosta در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 تیر 95, 00:54
  2. از تفکرات خانوادم خسته ام،تحمل زندگی برام سخت شده
    توسط golii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 12 دی 93, 01:30
  3. همدل و همراه ،تا ته دنيا همسر....
    توسط ویدا@ در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 18 مهر 92, 11:47
  4. سردرگمی در رسیدن به اهدافم ازدواج،کار ،تحصیل
    توسط yaghoott در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 تیر 92, 20:12
  5. احساس میکم ،تخصصی نیست؟؟؟
    توسط کنجکاو در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 32
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 تیر 88, 12:36

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.