ممنونم از همدری همه ی شما
من این چند روز نبودم و بخاطر شرایط روحی بدی که داشتم به مسافرت زیارتی رفته بودم و برای همهی شما از صمیم قلب دعا کردم.من الان نزدیک به 10 روز که دیگه با فرید نه بخاطر مسائل کاری و نه بخاطر هیچ بهانه ی دیگه رابطه ندارم و دارم سعی میکنم که برای همیشه فراموشش کنم باور کنید برام خیلی سخت بود که روزای اول ازش بی خبر باشم ولی دیگه برام بی خبری از اون عادی شده .شما هم برام دعا کنید که بتونم یه شغل دیگه پیدا کنم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)