فرشته مهربون عزیزم خواهش میکنم وظیفه بود
چشم هرگونه کمکی که بتونم دریغ نمیکنم شما امر بفرمایید...حتما با لینک گزارش شما رو خبر میدم:) امیدوارم که با این کار و تلاش های دوستان همه مراجعان بتونن از نظر کارشناسان استفاده کنند
همین جا اعلام شرمندگی میکنم اگه دارم مقایسه انجام میدم ولی باز واقعا دلم سوخت که عنوان نشه:من تو این مدت سایتای مشاوره زیادی دیدم سایتهایی که مصلما میزان بازدید خییلی کمتر نسبت به همدردی داشتند ولی به شخصه فکر کردم که عملکرد خوبی دارند (با توجه به اینکه برای پشرفت میتونیم از نکات مثبت دیگران استفاده کنیم)ابتدا مدیریت سایت یا مشاوران پاسخ میدادند که به عنوان نظر مرجع برای سوال کننده بود بعد سایر اعضا نظر میدادند! فکر کردم خوبه اینجا به عنوان یه راهکار اعلام شه!
بازم به خاطر زحمات شما دوستان کماااااااااااااااااااااال تشکر و قدردانی دارمو امیدوارم من و سایردوستان بتونیم تاجایی که بتونیم به شما عزیزان کمک کنیم
ترانه عزیزم سلام
این تاپیک باز شد تا همین بگه بگه کسایی مثل ترانه عزیز حیف بیان سایت و با ناراحتی برن چرا چونکه کسایی مثل بنده که تخصص مشاوره نداریم بیایم و با خدایی نکرده حرفامون نتونیم بش کمک کنیم هیچ. از هدف اصلی رفع مشکلشم خارج شیم(بارها شده خود من تو تاپیکام گفتم تو رو خدااااااااااااااا بیاین جواب بدینو چون پاسخی نبوده دلگیر شدم و خواستم خداحافظی کنم:()اما دوست گلم بدون همه هدفشون همدردی بوده قطعا...
ارزوی شادی روزافزون واسه شما عزیز










و چون پاسخی نبوده دلگیر شدم و خواستم خداحافظی کنم:()اما دوست گلم بدون همه هدفشون همدردی بوده قطعا...

علاقه مندی ها (Bookmarks)