سلام
منظورکیوان عزیز اینه که باید ازتمام ابعاد به ازدواج نگاه کردونمیشه تک بعدی قضاوت کرد
البته sepi عزیز منم مث تو سردر گم هستم ودخترایی مث من و تو که فکر میکنم کمال طلب هم باشیم همش دجار تردید مشیم
یکی از دوستان حرف قشنگی زدن.
تو به درست ادامه بده و شروع کن واسه ارشد خوندن اگه خواستگاری هم اومد که شرایطش با تو میخوردو مشکلی نداشت با ادامه تحصیلت ازدواج کن.
البته میدونی چیه؟همه ی اینا در مقام حرفه واقعا آدم نمیتونه بگه وقتی تو شرایطش قرار میگیره چه انتخابی انجام میده.
ممکنه یه شرایطی پیش بیاد که خلاف این چیزاییکه میگی و میگیم عمل کنیم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)