واسه ازدواجت شرط سنی نذار.هرموقع مورد خوبی پیش اومد ازدواج کن.
اگه یه مورد خوب همین لحظه واست اتفاق افتاد روش فکر کن و با چشم باز، با بررسی همه جانبه و نه از روی احساسات تصمیم بگیر و حتی اگه تا صد سال دیگم موردی پیش نیومد که بعد از بررسی های منطقی و براساس عقل خوب باشه عجله نکن.
مهم یک ازدواج موفقه نه فقط ازدواج.








علاقه مندی ها (Bookmarks)