نازنين خانم اينكه شما نقش مشاور يا مادر را براي همسرت ايفا ميكني مشكل خيلي از زوجهاست كه هميشه تو كتاب هاي روانشاسي ازدواج بهش اشاره شده ... فقط مشكل شما كه از همسرت بزرگتري ، نيستنوشته اصلی توسط نازنين 111
بايد دلايل ديگري را جستجو كرد
تشکرشده 29 در 16 پست
نازنين خانم اينكه شما نقش مشاور يا مادر را براي همسرت ايفا ميكني مشكل خيلي از زوجهاست كه هميشه تو كتاب هاي روانشاسي ازدواج بهش اشاره شده ... فقط مشكل شما كه از همسرت بزرگتري ، نيستنوشته اصلی توسط نازنين 111
بايد دلايل ديگري را جستجو كرد
doran (شنبه 12 شهریور 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)