سلام اقای ابراهیمی گرامی:
زیارتی با شناخت و معرفت براتون ارزو دارم .عجب !حال و هوایی دارد!توی لباس سفیدوپاک احرام و جام شراب معرفت، کنار ان خانه ی دلربا ،کنار چشمه زمزم ،کنار مرقد پاک و مطهر رسول مصطفی(ص)ما رااز دعا فراموش نکنید
التماس دعا
در پناه حق







ما رااز دعا فراموش نکنید
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)