به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 61 از 73 نخستنخست ... 11213141515253545556575859606162636465666768697071 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 601 تا 610 , از مجموع 727
  1. #601
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام اقا کامران

    خوب هستین ؟

    بین روانشناس و روانپزشک به نظرتون چه فرقی وجود داره ؟ ( به جز دارو دادن روانپزشک)

    اگه روزی یه پست مهم سیاسی بخوان همینطوری بهتون بدن چه پستی رو انتخاب میکنید ؟

    ایا کامران به روانشناسی علاقه داره ؟

    مطالعه کتب روانشناسی داری؟

    پارک هم میری >؟ تنها ؟ با دوستان > ؟ و یا ؟ کاملا تو ضیح بده ..

    بین دو تا معلول زیر یه مجهول بزار..

    خدا ............جهان اخرت

    بد ..............گناه کبیره

    خوب...........زیبا

    همدردی ............مدیر همدری

    کامران............همدردی

    کنجکاو...........فضول

    ایران...............خارج

    روانی ............سالم

    ایرانگردی .....جهانگردی

    ببخشید زیاد شد...

    اگر یه روز به اخر عمرت خدایی نکرده باقی مونده باشه شما هم خبر داری بشی چه میکنی ؟ :cool:

    اگر روزی همسرت رو با یه اقا ببینی که داره حرف میزنه توی یه شرکت اولین چیزی که به ذهنت میرسه ؟ و عکس العملت ؟ توضیح دقیق....

    به نظرت بین بد و بدتر ؟ چرا ؟

    بین چاقو و اسلحه ؟
    بین گاو و گوسفند ؟

    بین شتر و شتر مرغ ؟

    بین اسب و الاغ ؟

    بین مرغ و خروس ؟ چرا ؟

    بین دنیای مجازی و دنیای واقعی ؟

    بین پای رایانه و بیرون رفتن با هر کسی که نمیتونی باهاش خوش بگذرونی ؟

    بین پای رایانه نشستن و بیرون رفتن با پدر و مادر ؟


    به نظرت رابطه دوستی با جنس مخالف ص ؟ یا غ ؟

    اگر یه روزی بر فرض مثال متوجه بشی که همسرت بهت خیانت کرده خدایی نکرده چیکار میکنی ؟

    کلماتی که در زیر میگم اولین چیزی که به ذهنت میرسه ترو خدا بدون فکر سریع بنویس...

    موبایل

    رایانه

    قرن 21

    مدیر

    فضولی

    کامران

    مهربون ترین عضو همدردی

    با نمک ترین عضو همدردی

    مدیر ترین ادم همدردی

    خلاق ترین عضو همدردی

    باهوش ترین همدردی

    کنجکاو

    حامد ؟

    ارمان 26

    محمد ابراهیمی

    فرشته مهربان

    سارابانو

    زیبایی

    کلبه

    انعطاف پذیری

    حقوق بین الملل

    رئیس فدراسیون فوتبال ایران

    بهترین مجری ورزشی ایران ، چرا؟

    سریال

    فیلم خارجی


  2. 8 کاربر از پست مفید کنجکاو تشکرکرده اند .

    کنجکاو (چهارشنبه 09 شهریور 90)

  3. #602
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر مهربون
    سلام.

    -سلام،

    چرا همه دور وایستادن دارن نگاه میکنن؟

    -احتمالا چون من خیلی‌ ترسناکم،

    عزیزان توی صندلی داغ که جای تعارف نیست :)

    با اجازتون من شروع میکنم.

    ۱)به نظر شما چرا یه روز گذشت و هیچ کس از شما سوالی نپرسید؟

    ۲)شما شخصیتتون جدیه؟ خیلی؟(ممکنه سوال ۲ جواب سوال ۱ باشه؟ )
    ----------
    فکر می‌کنم با این دو سوال رسما ترور انجام شد،

    حالا من چند سوال میپرسم،

    ۱- یعنی‌ واقعا من انقدر جدی به نظر می‌رسم؟

    ۲- یعنی‌ برا همین جدی به نظر رسیدن هست که کسی‌ سوال نپرسیده بود؟

    ۳- همه اینها یعنی‌، شما واقعا دختر خیلی‌ شجاع و نترسی هستین؟

    و اما پاسخ سوال شما،

    به نظر من شخصیت یک فرد را نمی‌توان تنها با در نظر گرفتن بازخورد از او در یک محیط طبقه بندی کرد،

    همه ما، در محیط‌های مختلف، شخصیت‌های متفاوتی را ارائه می‌‌دهیم،

    یعنی، مسلما نحوه برخورد من با یک دوست صمیمی‌، متفاوت هست با یک همکار، یا احتمالا یک مراجع در محیط همدردی،

    دوستان نزدیک من قاعدتاً نمیتوانند شخصیتم را طبقه بندی کنند، چون تایپ‌های شخصیتی مختلفی‌ را در شرایط گوناگون از من دیده اند،

    به طور معمول، و در زندگی‌ روزمره، خیلی‌ جدی نیستم!

    اما خوب، گاهی‌ اوقات جدی بودن هم ضرورت میشود.

    الان فکر کنم اینها خیلی‌ جدی شد!؟

    -----------------------

    ۳)تا به حال به آدمی توی یه موقعیتی برخوردید که یه لحظه آرزو کنید کاش جای اون بودم؟
    ---------------------
    -من زندگی‌ پر فراز و نشیبی داشتم، و قاعدتاً برای من هم مثل خیلی‌‌ها اتفاق افتاده تا در زمینه‌هایی‌ به بعضی‌ افراد غبطه بخورم،

    اما همیشه، خدا رو شاکر بودم، بابت زندگی‌ بی‌ نظیری که برای من رقم زده،

    و وقتی‌ فکر می‌کنم، هیچگاه حتی لحظه‌ای به ذهنم خطور نکرده که بخواهم جای فرد دیگری باشم...

    زندگی‌ هر کدام از ما یونیک و بی‌ نظیر هست، و همین خودش یک دلیل خوب هست برای شکر گذاری.

    -----------------

    ۴)به نظر خودتون و با توجه به عکس العمل اطرافیانتون آدم جذابی هستید؟
    --------------------
    - این سوال سختی هست، با توجه به عکس العمل اطرافیانم، حدسم این هست که اینطور باشه...

    احتمالا برای خیلی‌‌ها شخصیت جذابی دارم، که البته این همیشه خوب نیست.


    -------------

    ۵)توی تالار همدردی به دنبال چه چیزی هستید؟
    --------------
    - من هم مثل خیلی‌‌های دیگر، ابتدا برای حل مشکلم آمدم، و بعد ماندگار شدم برای کمک،

    از کمک کردن به دیگران لذت میبرم، البته واقعا نمیدونم چقدر تا الان تونستم مفید باشم.

    -----------

    ۶)همین اول راه ازتون بپرسم که چه سوالایی رو نمیشه از شما پرسید؟
    ------------
    شما هر سوالی دوست داشتید بپرسید، فوقش من جواب نمیدهم.

    طبیعتاً، سوال‌هایی‌ رو که پتانسیل به خطر انداختن حریم شخصی‌ من در محیط واقعی‌ را داشته باشند، پاسخ نخواهم داد.



    --------------


    بازم میام ایشالا
    -------------
    -قدمتون روی چشم،

    کامران

    --------

  4. 8 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (چهارشنبه 09 شهریور 90)

  5. #603
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام

    چطوری با صندلی داغ
    منتها هنوز داغ نشده

    بی مقدمه
    1- احترام به قوانین یعنی چی؟
    2- پس چرا جایی که باید به سئوالات پاسخ بدی ، میایی سئوال می پرسی؟(منظورم پست قبلی ات بود)
    3- نام کاربری ات رو بر چه اساسی انتخاب کردی؟
    4- آواتارهایی که تا حالا داشتی رو همشون رو بذار اینجا و جلوی هرکدوم بنویس به چه دلیل انتخابشون کردی؟
    5-بالاخره خدا با تو آشتی کرد یا تو با خدا؟
    6-اتاق تنهای تو و این تالار چرا ناپدید شد؟
    7-چرا نماز می خونیم؟ مگه خدا به نماز ما احتیاج داره؟
    8- معنای زندگی چیست؟
    9- در آخر به چه چیزی توی این دنیا می خواهی برسی؟
    10- اگه فرصت ازدواج برایت پیش نیاید ، اون وقت چی کار می کنی؟
    11- آیا کسی که حجاب کاملی دارد ، یعنی شخص معتقدی هست؟ چرا؟
    12- کمالگرایی ات تا چه حد هست؟
    13-کمالگرایی کجاها خوبه کجاها بد؟
    14- اینکه می گن بیشتر از اینکه به دیگری پایبند باشم به خودم و اصول عقایدم پایبندم مصداقی داره یا نه؟ توضیح بده
    15-توی کدوم آیه از قران نوشته که خوردن مشروب حرام هست و نجس؟
    16- اینکه می گن ذات یک انسان خیلی در سرنوشتش تاثیر داره یعنی چی؟
    17-چرا سئوال های بقیه بچه هارو جواب ندادی؟
    18-چرا رنگین کمون هفت رنگه؟
    19- آدم خوبه عاشق کور باشه؟ ( من الان عاشق کورم ها.... )
    20- آیا توانایی این رو داری که انسانی رو مجذوب خودت کنی؟
    21- هنوز در طبیعت زندگی می کنی؟ در کنار درختان و سبزه ها؟
    22- چرا طبیعت آرامش بخشه؟
    23- چه رنگی رو دوست داری؟

  6. 5 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (چهارشنبه 09 شهریور 90)

  7. #604
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
    سلام اقای کامران عزیز سو ا ل از شما
    --------------
    - سلام محمد ابراهیمی عزیز،

    --------------
    1ـ بزرگترین درسی که تا حا لا تو زندگیت یاد گرفتی چی بوده
    --------
    - من همیشه با واژه `ترین` مشکل داشتم،

    اما یکی‌ از بزرگترین درس‌هایی‌ که اخیرا دارم سعی‌ می‌کنم یاد بگیرم و البته تا حدودی هم موفق شدم، سکوت هست...

    سکوت ذهنی‌، واقعا کار سختی هست...

    ----------
    2ـ نقاط ضعف تا لار در چه می بینی

    -------------
    - کمبود پاسخ‌های کارشناسی...

    حس می‌کنم، تالار همدردی بیشتر محیطی‌ شده برای درد دل‌ کردن تا ارائه راه حل‌های کاربردی.

    البته این یک علتش میتونه این باشه، که مراجعین همدردی، اکثرا خانوم‌ها هستند،

    و خانم‌ها، بیشتر از اینکه دنبال راه حل باشند، دنبال درد دل‌ کردن هستند!

    --------------
    3ـ اول از همه یک جمله خوشگل برامون بگو استفاده کنیم
    ---------
    خداوند به سه‌ طریق به دعا‌ها جواب میدهد:

    ۱- آری و آنچه میخواهی‌ به تو میدهد.

    ۲- نه و چیز بهتری به تو میدهد.

    ۳- می‌گوید صبر کن و بهترین را به تو میدهد.

    البته بیشتر از یک جمله شد...

    ---------------
    4ـ چه طوری میشه در زندگی پیشرفت کرد

    -------------
    زندگی ابعاد مختلفی‌ داره،

    پاسخ این سوال ابتدا بستگی به این داره که در چه بعدی از زندگی‌ بخواهی پیشرفت کنی‌،

    و دوم به این بستگی داره که تعریف تو از پیشرفت چی‌ باشه!

    -------------
    5ـ سری ششم صندلی داغ نمره چند می دهید
    ------------
    - من به سری ششم صندلی داغ، با مدیریت محمد ابراهیمی و همکار‌هایی‌ که در طول این مدت داشت، بدون شک، مثل همیشه ۲۰ می دهم.
    -----------------

    6ـ یک پیشنهاد اجرایی برای رشد تا لار همدردی بگوید
    --------
    - الان چیز خاصی‌ به ذهنم نمیرسد...

    -------------
    7ـ چقدر در دادن راهنمایی به بچه ها تا لار تلاش می کنی
    --------------------
    - راستش هر جایی‌ که حس کنم، پاسخم میتونه مفید باشه، سعی‌ می‌کنم این کار رو بکنم،

    قاعدتاً در خیلی‌ از زمینه‌ها هم که تجربه‌ای ندارم، یا از پاسخی که قراره بدم خیلی‌ مطمئن نیستم، ترجیح میدهم سکوت کنم.

    ---------------------
    8ـ تا ثیر گذارترین مقا له ای که در همدردی خوندی
    -----------
    فکر می‌کنم، دو مقاله در رابطه با کمال گرایی و درمان آن بود، که مدیر عزیز ارسال کرده بودند. متأسفانه لینکش رو پیدا نکردم تا اینجا قرار بدهم.

    --------------------
    9ـ پنج تا از زییایی های زندگیتون رو برامون بگوید
    ----------------
    ۱- رابطه نسبتا خوبی‌ که با خدا دارم.

    ۲- خانواده‌ای که همیشه پشتیبانم بوده اند.

    ۳- دوستانم، که تعدادشان کم هست اما عاشقم هستند.

    ۴-خاطرات و روز‌های خیلی‌ خوبی‌ که در زندگی‌ داشته‌ام و نمیتوانم انکارشان کنم.

    ۵- تنهایی‌، که گاهی‌ اوقات آزار دهنده هست، اما گاهی‌ اوقات هر انسانی‌ به آن نیاز دارد.


    ------------------
    10ـ دوست داری نفر بعد صندلی داغ چه باشد

    ------------
    - فرشته مهربان
    -----------
    11ـ بهترین کتابی که مطا لعه کردید نام ببرید
    -------------
    - آخرین کتابی‌ که خواندم مدت‌ها پیش بود،

    اما یکی‌ از بهترین کتاب‌هایی‌ که خواندم و ازخواندن آن لذت میبردم،

    مربوط به زمانی‌ بود که ۱۶-۱۷ ساله بودم،

    مجموعه قطوری بود از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر که البته به فارسی‌ برگردان شده بود.

    تا جایی‌ که یادم هست ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ صفحه بود...

    یادش بخیر...

    ----------
    12ـ یک جمله درباره محمد ابراهیمی خانم داملا بگوید
    ----------
    -محمد ابراهیمی یکی‌ از دوستان خوب من هست که دل‌ بسیار پاکی‌ دارد.

    - داملا، یک دختر فوق‌العاده احساساتی که در زندگی‌ مشترک نسبتا موفق هست،
    اما احساساتی بودن بیش از اندازه او، تبدیل به پاشنه آشیل او شده است.


    ----------------
    13ـ بهترین هدیه ای که تا حا لا گرفتی
    -----------------
    - یک کتاب خوب با یک یاد داشت زیبا در ابتدای آن!
    ------------
    14ـ مهمترین چیزی که از همدردی یاد گرفتی
    ------------
    - اینکه تنها کسی‌ نیستم که در زندگی‌ مشکلاتی دارد!
    -----------
    15ـ چه خواننده موسیقی دوست دارید
    -------
    روی خواننده خاصی‌ تعصّب ندارم،

    از ایرانی‌ ها، آهنگ‌های دهه ۷۰ را می‌پسندم که آهنگ سازی و ترانه سرایی معنا داشت...که البته خیلی‌ از این آهنگ‌ها هم ماندگار شده اند...

    از خارجی‌ ها، موسیقی‌ کلاسیک را دوست دارم،

    و از موسیقی‌ پاپ کمی‌ در دهه ۷۰ گیر کرده ام، و البته برخی‌ از خواننده‌های معاصر را هم دوست دارم.

    --------------
    16ـ چه رشته ورزشی دوست دارید
    ------------
    قدیم‌ها فوتبال را دوست داشتم، امروز‌ها خیلی‌ برایم فرقی‌ نمیکند.
    ------------
    17ـ یک ضرب المثل بگوید
    -----------------
    دم کدخدا رو ببین و ده رو بچاپ
    ------------------------

    امیدوارم همیشه موفق باشید

    ----------
    شما هم همینطور

    K

    -----------


  8. 9 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (سه شنبه 08 شهریور 90)

  9. #605
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط کنجکاو
    سلام اقا کامران

    -----
    -سلام کنجکاو
    ----------
    خوب هستین ؟
    --------------
    -ممنون، خوبم.
    ---------------------
    بین روانشناس و روانپزشک به نظرتون چه فرقی وجود داره ؟ ( به جز دارو دادن روانپزشک)
    ---------
    - یک تفاوت خیلی‌ عمیق، نوع دیدی که نسبت به بیمار و درمان بیماری او دارند کاملا متفاوت هست!
    ------------

    اگه روزی یه پست مهم سیاسی بخوان همینطوری بهتون بدن چه پستی رو انتخاب میکنید ؟
    -------------
    - نمایندگی‌ مجلس، چون فکر می‌کنم، مملکت ما خیلی‌ عمیق تر از امور اجرائی، در حال صدمه خوردن از قانون گذاری هست،

    ضمن اینکه، مجلسیان ما، بیش از آنچه به فکر منافع ملی‌ باشد، به فکر منافع شخصی‌ هستند؛
    برای توضیحات بیشتر، مراجعه شود به مصوبات اخیر مجلس پیرامون شرایط کاندیداتوری برای نمایندگی‌ مجلس و حواشی آن!

    ---------------

    ایا کامران به روانشناسی علاقه داره ؟
    ----------
    -بله،
    ---------

    مطالعه کتب روانشناسی داری؟
    -----------
    - گاهی‌ اوقات،
    --------------

    پارک هم میری >؟ تنها ؟ با دوستان > ؟ و یا ؟ کاملا تو ضیح بده ..
    -----------
    - پارک هم میرم، در کلّ قدم زدن رو خیلی‌ دوست دارم...به من کمک خیلی‌ بزرگی‌ میکنه برای نظم بخشیدن به افکارم.

    در این جور مواقع خیلی‌ دوست ندارم اطرافم شلوغ باشه، بنابرین یا با یک دوست خیلی‌ نزدیک هستم یا تنها...

    البته، اگر بخواهم پیکنیک بروم، قاعدتاً با دوستان میروم، کسی‌ تنهایی‌ پیکنیک نمی‌رود!

    --------------

    بین دو تا معلول زیر یه مجهول بزار..

    خدا ......بخشنده......جهان اخرت

    بد .......نا امیدی از رحمت خدا.......گناه کبیره

    خوب.....عشق......زیبا

    همدردی ......مشاوره مجازی......مدیر همدری

    کامران......دوست......همدردی

    کنجکاو.....نگاه پرسشگر......فضول

    ایران.......مرز........خارج

    روانی .......بیماری روحی‌.....سالم

    ایرانگردی ..گردشگری...جهانگردی

    ببخشید زیاد شد...
    -------
    ممنونم از حسن توجهت، و طرح این همه سوال برای رونق بخشیدن به صندلی داغ
    ----------

    اگر یه روز به اخر عمرت خدایی نکرده باقی مونده باشه شما هم خبر داری بشی چه میکنی ؟
    -----------
    خیلی‌ خوشحال میشم، چون آن روز احتمالا مفید‌ترین و هدفمند‌ترین روز زندگیم خواهد بود...

    به چیزی یا کسی‌ وابستگی خاصی‌ ندارم، وصیت خاصی‌ هم ندارم...

    با توجه به زمان محدودم، با کسانی‌ که دوست دارم صداشون رو برای آخرین بار بشنوم، تلفنی تماس میگیرم و بعد سعی‌ می‌کنم مناجات کنم و خودم رو برا یه پرواز عاشقانه آماده کنم...

    --------------

    اگر روزی همسرت رو با یه اقا ببینی که داره حرف میزنه توی یه شرکت اولین چیزی که به ذهنت میرسه ؟ و عکس العملت ؟ توضیح دقیق....
    -------------------
    - یک ارتباط ساده کاری، فکر نمیکنم عکس‌العمل خاصی‌ داشته باشم، یکی‌ از ستون های زندگی‌ مشترک اعتماد طرفین به یکدیگر هست.
    -----------------------

    به نظرت بین بد و بدتر ؟ چرا ؟
    ----------------
    اگر تعریف درستی‌ از بد و بدتر داشته باشیم، قاعدتاً بد...چون ضرر‌های کمتری را متوجه ما می‌سازد.

    اگرچه تشخیص و مرز بندی بین این دو، همیشه ساده نیست.



    ------------------

    بین چاقو و اسلحه ؟
    ------------
    - چاقو، چون کارکرد‌های دیگری به جز کشتن هم میتواند داشته باشد.
    --------------
    بین گاو و گوسفند ؟
    --------
    -فرق چندانی بین گاو (بودن) و گوسفند (بودن) نیست!

    انسان نمی تواند
    به آسمان نیندیشد!
    چگونه می تواند؟!
    مگر انسانهایی که
    عمر را بی چرا،
    به چریدن مشغولند
    و
    سر به زمین فرو برده اند
    و پوزه در خاک دارند
    و غرق در آب
    و علف اند
    اینها که "گوسفندان" دو پایند!

    دکتر علی شریعتی


    ---------

    بین شتر و شتر مرغ ؟
    -------------------
    -شتر
    --------------------

    بین اسب و الاغ ؟
    ---------
    -اسب
    --------

    بین مرغ و خروس ؟ چرا ؟
    -------------
    - مرغ،

    چون هنوز مشخص نشده اول مرغ بوده یا تخم مرغ!

    ----------

    بین دنیای مجازی و دنیای واقعی ؟
    -------------------
    - دنیای واقعی‌
    -------------------

    بین پای رایانه و بیرون رفتن با هر کسی که نمیتونی باهاش خوش بگذرونی ؟
    -----------------
    -بیرون رفتن با هر کسی که نمیتونم باهاش خوش بگذرونم!
    ------------------------

    بین پای رایانه نشستن و بیرون رفتن با پدر و مادر ؟

    --------------
    - بیرون رفتن با پدر و مادر

    --------------

    به نظرت رابطه دوستی با جنس مخالف ص ؟ یا غ ؟
    ---------
    - به نظر من بستگی به تعریف طرفین از رابطه، هدف آن و حدودی که برای آن مشخص میکنند دارد. هر نوع دوستی‌ بد نیست. مگر اینکه، طرفین آن رابطه را وارد ابعادی کنند، که هدف اولیه آغاز این ارتباط که احتمالا یک هدف سالم درسی‌، کاری یا ...، بوده است، در این بین گم شود.

    که البته این تا حد زیادی به ظرفیت‌های فردی هر شخص هم بستگی دارد،

    اگر از استثنا‌ها صرف نظر کنیم، به نظر من غلط هست.


    -------------

    اگر یه روزی بر فرض مثال متوجه بشی که همسرت بهت خیانت کرده خدایی نکرده چیکار میکنی ؟

    ---------------
    - بستگی به شرایط زندگی‌ من دارد،

    ممکن است با توجه به حد خیانت او، یا چرایی آن، او را ببخشم.

    اگر این خیانت از محدوده بخشش من به هر دلیل(مانند اینکه او را دیگر مادر لایقی برای فرزندانم ندانم یا ...) خارج باشد،

    حق و حقوق او را میدهم و خیلی‌ منطقی‌ او را از زند‌گیم‌ بیرون می‌کنم.

    -------------------

    کلماتی که در زیر میگم اولین چیزی که به ذهنت میرسه ترو خدا بدون فکر سریع بنویس...

    موبایل
    ------------
    -ارتباط
    --------
    رایانه
    ---------
    - تکنولوژی
    ------
    قرن 21
    -------
    -عصر ارتباطات
    ---------
    مدیر
    ------------
    -تصمیم گیری
    -----------
    فضولی
    ------------
    - کنجکاوی
    ----

    کامران
    ---------
    - سرکش!
    ---------

    مهربون ترین عضو همدردی
    ------
    - دختر مهربون!
    -------------

    با نمک ترین عضو همدردی
    -----------
    - baby!
    ----------------------
    مدیر ترین ادم همدردی
    ----------
    -کیوان
    -------

    خلاق ترین عضو همدردی
    -------------
    -کنجکاو
    -------------------

    باهوش ترین همدردی
    --------


    آخه این چه سوالیه، می‌خواهید شر درست کنید!؟؟

    ---------

    کنجکاو
    -------
    خلاق
    ------------
    حامد ؟
    -------
    1365
    -----

    ارمان 26
    -------
    - حساس و زود رنج
    ------

    محمد ابراهیمی
    ------
    - صادق و بی‌ آلایش
    ----

    فرشته مهربان
    ---------
    - یک دوست خوب
    ----------

    سارابانو
    ----------
    - پزشک دهکده همدردی
    -----
    زیبایی
    ------
    - نسبی‌
    --------

    کلبه
    -----
    - طبیعت
    ------------

    انعطاف پذیری
    --
    - سخت!
    --------
    حقوق بین الملل
    -----
    -مضخرف و دروغ!
    -------

    رئیس فدراسیون فوتبال ایران
    ---------
    - بی‌ کفایت!
    ----------

    بهترین مجری ورزشی ایران ، چرا؟
    -------
    - عادل فردوسی‌ پور، چون هیچوقت حقیقت را فدای منافع شخصی‌ نکرده است.
    --------

    سریال
    ---------
    -prison break(فرار از زندان)
    --------

    فیلم خارجی
    ----------
    leon the professional

    ------------
    آخیش تموم شد!
    K



  10. 9 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (چهارشنبه 09 شهریور 90)

  11. #606
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    دوستان عزیز،سرافراز،حامد،موطلایی وفرهنگ ای بابا پس کجایید قراره این آقا کامران رو به مناسبت عیدفطر حسابی بسوزونیم.

    خب آقای کامران،سوالات من ازشما:

    به نظرتون تحصیلات توزندگی آدمها چقدر مهمه؟
    به نظرتون بین علم وثروت کدوم عامل میتونه دلیلی بر خوشبختی باشه؟
    به نظرتون افرادموفق زندگیشون به چه پایه ای است؟
    آیا شما موفقید؟
    تو پروفایلتون رضایت اززندگی رو100-90 زدید.آیا واقعا اینطوره؟
    چی باعث شده که به این نتیجه برسید؟(سوال قبل)
    به نظرتون چرا یه عده توی صندلی داغ شرکت نمی کنند؟نه روصندلی می شینند ونه سوال می پرسند؟
    من نمی تونم معنای وابستگی به یک محیط مجازی که توسط اعضامطرح میشه رودرک کنم.شما می تونی برام روشن کنی؟
    یه جمله برازنده افراد زیر:
    فرشته مهربان
    مدیرهمدردی
    بالهای صداقت
    sci
    blue sky
    حامد
    دخترمهربون
    فرهنگ
    ani
    خارپشت
    سرافراز
    کنجکاو
    داملا
    شب بارونی
    موطلایی
    سارابانو
    کیوان
    baby
    کامران2007
    موفق باشید.




  12. 10 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (چهارشنبه 09 شهریور 90)

  13. #607
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام
    دیروز کلی براتون نوشته بودم؛ متاسفانه همش پرید و خوب؛ منم یه کم سرم شلوغغغغغغغغغ
    نتونستم دوباره تایپ کنم!
    اما حالا
    امیدوارم حالتون خوب باشه و طاعاتتون قبول!
    1. اگه بخواید یکی از وسایل توی شهر بازی رو برای سوار شدن انتخاب کنید؛ کدوم رو انتخاب می کنید؟
    2. شما روزه هم میگیرید؟
    3. نتیجه ی عشق و احساسی که نسبت به ... پیدا کرده بودید؛ چی شد؟ (اگه دوست داشتید میتونید پاسخ بدید.)
    4. یه انتقاد از خانوم دل؟
    5. شخصیت کامران چه جور آدمیه؟
    6. بهترین راه ابراز عشق یه زن؛ به همسرش؟
    7. از ویژگی های یه مرد جذاب؟
    8. تحصیلات چقدر میتونه توی زندگی مشترک تاثیرگذار باشه؟
    9. به نظرتون؛ چرا بعضی از آقایون؛ حتی بعد از ازدواج وابستگی شون به پدر و مادرشون بیشتر هم میشه؟
    10. چه غذایی رو دوست دارید؟
    11. و اینکه توی زندگی می خواید به چه مرحله ای برسید؟
    ممنون و سپاس

  14. 6 کاربر از پست مفید del تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 09 شهریور 90)

  15. #608
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام به آقا كامران

    - يك سوال كه هميشه براي من مطرح بوده اينه كه كامران كم پيش مياد زير پستي تشكر بزنه. مثلا خود من زير پستهام شايد يكي دوبار ديده باشم! چرا؟ دليل شما چيه؟ خيلي بايد پست خاص باشه؟

    - لحن شما در پستهاتون خيلي صريح هست. بنظر من شما خيلي جدي هستيد. آيا اشتباه ميكنم؟ در دنياي واقعي اينگونه ايد؟

    - زندگي در خارج از كشور چه درسهايي به شما اموخته؟

    - خارج از كشور هم ميشه صدقه داد؟ اونجا صدقه مي ديد يا نه؟

    - اگر راه رسيدن به نوك قله انسان كامل 100 پله داشته باشه شما خودتونو روي پله چند مي بينيد؟

    - اگر مثل خانم دل يه روز كلي مطلب تايپ كنيد و همش بپره اون لحظه عكس العملتون چيه؟ عصبانيت؟ خونسردي و ريلكسي؟ يا اينكه كلا بي خيال نوشتن مجدد اون پست مي شيد؟

    - يكي از اصطلاحات خارجي(ضرب المثل فرنگي) بهمون بگيد كه در كشور ما نيست.

    - چرا تا الان هرچي به آقايون صندلي داغ ميگيم شكلك بذار ميرن از همين آيكون هاي سمت راستي استفاده مي كنن اما خانمها مي رن توي اينترنت سرچ مي كنن و كلي وقت مي ذارن تا شكلكهاي خوشكل پيدا كنن؟ با اينا نتيجه ميگيريم آقايون يك كم تنبل تشريف دارن؟

    - اگر جواب سوال بالا منفي هست براي هر كدوم از اعضاي همدردي كه دوست داشتيد(سرافرازم قاتي اونا كنين:cool: ) و همچنين خودتون شكلك بذاريد...

    متشكرم

  16. 8 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (سه شنبه 08 شهریور 90)

  17. #609
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام کامران

    کامران ینی چی؟

    چرا رفتی خارج؟

    کی رفتی؟

    کی برمی گردی؟

    اسم این خارجی که رفتی چیه؟

    دانشجوها چه رفتاری با دختران حجابدار دارن؟

    کار هم می کنی؟

    چه نوشته هات با فونت بزرگه؟


  18. 8 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 08 شهریور 90)

  19. #610
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام،

    فکر نکنید من حواسم به صندلی داغ نیست. به خصوص حالا که کامران روشه! :)


    1- چه نظری راجع به ایرانی های خارج از کشور داری. هم اونهایی که اخیراً اونجا رفتند و هم اونهایی که چندین سال هست که اونجا هستند و از خیلی لحاظ تغییر کردند. آیا تونستی با اونها کنار بیایی؟ اخلاق و فرهنگ اونها رو بیشتر می پسندی یا اخلاق و فرهنگ ایرانی های داخل رو؟

    2- چرا یک عده از ایرانی های خارج از کشور ظاهرشون رو شبیه غربی ها می کنند؟

    3- فرض بگیریم تو در یک مکان عمومی هستی. 2-3 تا ایرانی میان و کنارت می نشینند و شروع به صحبت کردن می کنند. آیا تو بهشون می گی که تو هم ایرانی هستی؟ آیا اصلاً دلیلی داره که بهشون بگی؟

    4- می توانی تصور کنی که با یک دختر خارجی ازدواج کنی؟

    5- اگر بفهمی دخترت مشروب می خوره، یا دیسکو میره یا با دوست پسرش رابطه داره، چه عکس العملی نشون میدی؟

    6- اگر فقط یک روز تو ایران باشی، چی کار می کنی؟

    7- هر چند وقت یکبار به ایران سفر می کنی؟

    8- حالا جدا از تشکر که خانم سرافراز گفت، کلاً کم پست می زنی. ولی وقتی پست می زنی واقعاً عالی می نویسی! ظاهراً تاپیک ها رو زیر نظر داری و همیشه به موقع یک پست مناسب می زنی. برنامه ی خاصی داری؟ :)

    9- نوشتی که ایراد همدردی کمبود پاسخ های کارشناسی هست. ولی به نظرت کاری هم میشه کرد؟ مثلاً مدیر همدردی بخواد به یک کارشناس پول بده که روزی 1 ساعت اینجا پاسخ بنویسه، کارشناس هم ساعتی بیست هزار تومان بگیرد، هزینه اش می شه ماهی 600 هزار تومان. این پول باید از کجا بیاید؟

    10- چه نظری در رابطه با انجمن آزاد داری؟
    البته من به شخصه فکر می کنم که مدیریت جایی که افراد با نظرهای مختلف بخواهند آزادانه صحبت کنند، خیلی سخته! مثلاً فکر کن 500 نفر عضو انجمن آزاد باشند. همه بحث ها به چالش کشیده می شه، آخرش هم به نتیجه نخواهد رسید. کافیه بری یک سری تو تالارهای دیگه بزنی.
    احساس می کنم هزینه ی انجمن آزاد از قصد اینقدر بالا در نظر گرفته شده، تا تعداد افرادی که عضو می شوند، خیلی کم باشه.

    10- راستی عاشق شدی؟ این شعری که تو امضات گذاشتی جریانش چیه؟

    11- اولین باری که عاشق شدی چند سالت بود؟

    12- تا کی همدردی می مونی؟

    13- تو این مدت که اینجا بودی اعضای زیادی اومدند و رفتند. از رفتن کدوم عضو ناراحت شدی؟
    از اومدن کدوم عضو جدید یا قدیمی خوشحال شدی؟

    14- پست های کدوم عضو رو بیشتر از بقیه می خوانی؟

    15- بچه که بودی، ازت می پرسیدند مادرت رو بیشتر دوست داری یا پدرت رو؟ چی جواب می دادی؟

    باز هم میام!

  20. 8 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (سه شنبه 08 شهریور 90)


 
صفحه 61 از 73 نخستنخست ... 11213141515253545556575859606162636465666768697071 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.