سلام اقای کامران عزیز سو ا ل از شما
--------------
- سلام محمد ابراهیمی عزیز،
--------------
1ـ بزرگترین درسی که تا حا لا تو زندگیت یاد گرفتی چی بوده
--------
- من همیشه با واژه `ترین` مشکل داشتم،
اما یکی از بزرگترین درسهایی که اخیرا دارم سعی میکنم یاد بگیرم و البته تا حدودی هم موفق شدم، سکوت هست...
سکوت ذهنی، واقعا کار سختی هست...
----------
2ـ نقاط ضعف تا لار در چه می بینی
-------------
- کمبود پاسخهای کارشناسی...
حس میکنم، تالار همدردی بیشتر محیطی شده برای درد دل کردن تا ارائه راه حلهای کاربردی.
البته این یک علتش میتونه این باشه، که مراجعین همدردی، اکثرا خانومها هستند،
و خانمها، بیشتر از اینکه دنبال راه حل باشند، دنبال درد دل کردن هستند!
--------------
3ـ اول از همه یک جمله خوشگل برامون بگو استفاده کنیم
---------
خداوند به سه طریق به دعاها جواب میدهد:
۱- آری و آنچه میخواهی به تو میدهد.
۲- نه و چیز بهتری به تو میدهد.
۳- میگوید صبر کن و بهترین را به تو میدهد.
البته بیشتر از یک جمله شد...
---------------
4ـ چه طوری میشه در زندگی پیشرفت کرد
-------------
زندگی ابعاد مختلفی داره،
پاسخ این سوال ابتدا بستگی به این داره که در چه بعدی از زندگی بخواهی پیشرفت کنی،
و دوم به این بستگی داره که تعریف تو از پیشرفت چی باشه!
-------------
5ـ سری ششم صندلی داغ نمره چند می دهید
------------
- من به سری ششم صندلی داغ، با مدیریت محمد ابراهیمی و همکارهایی که در طول این مدت داشت، بدون شک، مثل همیشه ۲۰ می دهم.
-----------------
6ـ یک پیشنهاد اجرایی برای رشد تا لار همدردی بگوید
--------
- الان چیز خاصی به ذهنم نمیرسد...
-------------
7ـ چقدر در دادن راهنمایی به بچه ها تا لار تلاش می کنی
--------------------
- راستش هر جایی که حس کنم، پاسخم میتونه مفید باشه، سعی میکنم این کار رو بکنم،
قاعدتاً در خیلی از زمینهها هم که تجربهای ندارم، یا از پاسخی که قراره بدم خیلی مطمئن نیستم، ترجیح میدهم سکوت کنم.
---------------------
8ـ تا ثیر گذارترین مقا له ای که در همدردی خوندی
-----------
فکر میکنم، دو مقاله در رابطه با کمال گرایی و درمان آن بود، که مدیر عزیز ارسال کرده بودند. متأسفانه لینکش رو پیدا نکردم تا اینجا قرار بدهم.
--------------------
9ـ پنج تا از زییایی های زندگیتون رو برامون بگوید
----------------
۱- رابطه نسبتا خوبی که با خدا دارم.
۲- خانوادهای که همیشه پشتیبانم بوده اند.
۳- دوستانم، که تعدادشان کم هست اما عاشقم هستند.
۴-خاطرات و روزهای خیلی خوبی که در زندگی داشتهام و نمیتوانم انکارشان کنم.
۵- تنهایی، که گاهی اوقات آزار دهنده هست، اما گاهی اوقات هر انسانی به آن نیاز دارد.
------------------
10ـ دوست داری نفر بعد صندلی داغ چه باشد
------------
- فرشته مهربان
-----------
11ـ بهترین کتابی که مطا لعه کردید نام ببرید
-------------
- آخرین کتابی که خواندم مدتها پیش بود،
اما یکی از بهترین کتابهایی که خواندم و ازخواندن آن لذت میبردم،
مربوط به زمانی بود که ۱۶-۱۷ ساله بودم،
مجموعه قطوری بود از نمایشنامههای ویلیام شکسپیر که البته به فارسی برگردان شده بود.
تا جایی که یادم هست ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ صفحه بود...
یادش بخیر...
----------
12ـ یک جمله درباره محمد ابراهیمی خانم داملا بگوید
----------
-محمد ابراهیمی یکی از دوستان خوب من هست که دل بسیار پاکی دارد.
- داملا، یک دختر فوقالعاده احساساتی که در زندگی مشترک نسبتا موفق هست،
اما احساساتی بودن بیش از اندازه او، تبدیل به پاشنه آشیل او شده است.
----------------
13ـ بهترین هدیه ای که تا حا لا گرفتی
-----------------
- یک کتاب خوب با یک یاد داشت زیبا در ابتدای آن!
------------
14ـ مهمترین چیزی که از همدردی یاد گرفتی
------------
- اینکه تنها کسی نیستم که در زندگی مشکلاتی دارد!
-----------
15ـ چه خواننده موسیقی دوست دارید
-------
روی خواننده خاصی تعصّب ندارم،
از ایرانی ها، آهنگهای دهه ۷۰ را میپسندم که آهنگ سازی و ترانه سرایی معنا داشت...که البته خیلی از این آهنگها هم ماندگار شده اند...
از خارجی ها، موسیقی کلاسیک را دوست دارم،
و از موسیقی پاپ کمی در دهه ۷۰ گیر کرده ام، و البته برخی از خوانندههای معاصر را هم دوست دارم.
--------------
16ـ چه رشته ورزشی دوست دارید
------------
قدیمها فوتبال را دوست داشتم، امروزها خیلی برایم فرقی نمیکند.
------------
17ـ یک ضرب المثل بگوید
-----------------
دم کدخدا رو ببین و ده رو بچاپ
------------------------
امیدوارم همیشه موفق باشید
----------
شما هم همینطور
K
-----------
علاقه مندی ها (Bookmarks)