سلام جویای گمشده عزیز
به نظر من مهم نیست که دیگران چقدر با رفتارشون شما رو آزار می دن ، مهم اینه که شما چقدر قابلیت آزار دیدن رو دارید ، این شمایین که تصمیم می گیرین رفتار یه نفر شما رو عذاب بده یا نه ، چون شما نمی توانید واقعا روی رفتار دیگران کنترل داشته باشید ، شما سعی کنید که تمرکزتون رو عوض کنید ،
اون آقا با اون رفتاراش نشون داده که انقد فرد بی ارزشی هست که اصلا لزومی به اینکه رفتاراش شما رو ناراحت کنه نیست ، چون فقط رفتار کسایی برای ما مهمه که برامون ارزش دارن
ضمن اینکه لازم می بینم که روی اعتماد بنفستان حتما کار کنید![]()







علاقه مندی ها (Bookmarks)