به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: حس هایی که با هر بار خواستگاری بوجود میان

    سلام دختر مهربون

    احساساتت رو کاملا درک می کنم چون من هم درگیر این احساسات هستم اما خب من یه کوچولو دارم حلش می کنم گفتم اگه برای تو هم خوب باشه با هم حلش کنیم چطوره؟
    دختر مهربون در جریان زندگی من هستی و می دونی من هم زندگی م خالی از دردسر نبوده و نیست, هنوز هم درگیرم, و می دونی که قرار بود نامزد کنم اما دست نگه داشتم و به خودم مرخصی دادم, دارم رو خودم کار می کنم, ایرادام رو در می یارم... من اعتماد به نفس بالایی ندارم, یه وقتایی خدای اعتماد به نفس می شم اما بعد می فهمم حباب روی آب بوده چون با یه حرف می ریزم به هم
    وقتی فکر می کنم قراره با این اعتماد به نفس برم وارد یه زندگی بشم می بینم نمی تونم
    با احساس ضعفی که دارم نمی شه...

    طرف من هم خودش زجر دیده بود دیگه هیچی... تو دوستی باهاش خیلی بهم فشار می اومد چون من تودار بودم و اهل ساپورت اون اما مشکلاتش رو با من در میون می ذاشت و مجبور بودم درگیر مشکلات اون هم بشم و توانایی ش رو نداشتم

    با مشاورم در میون گذاشتم و گفتم که هفته ی دیگه دارم نامزد می کنم اما احساس می کنم نمی تونم... گاهی احساس می کنم دارم خفه می شم و انگار دست و پا می زنم, گفت ررابطه تون رو کات کن تا هر چند وقت که احساس آمادگی کردی, این یکی دو هفته خیلی آرامش بیشتری دارم چون مسئولیتم رو کم کردم, نه تنها در مورد دوستم بلکه در مورد خانوادم... مثلا مادرم ناراحت می شد من هم شدیدا ناراحت می شدم با اینکه اون ناراحتی هیچ کمکی بهش نمی کرد این خودش یه نوع قبول مسئولیت بو.د... مسئولیت ناراحتی مادرم رو دوش من بود چون من می خواستم

    شاید یکی از راه هاش اینه که مسئولیتت رو کم کنی

    سعی کنی آرامش رو به خودت هدیه بدی... یوگا هم خیلی موثره

    با خودت بری بیرون, بری بگردی یا با هر شخصی که باهاش راحتی

    سعی کن خودت رو آماده کنی بعد وارد شی مگه اینکه مطمئن باشی طرفت آدم محکمیه یا تو زندگیش مشکل چندانی نداشته و اعتماد به نفس داره تا بتونه ساپورتت کنه و البته اون آدم هم مطمئنا به حداقل ساپورت های شما نیاز داره قبل اینکه وارد دریا بشی نفس بگیر, نفس نگیری زیاد نمی تونی دووم بیاری, یه نفس عمیق بگیر و راهی شو, اینطوری نه خودت عذاب وجدان می گیری نه طرفت رو خسته می کنی نه خودت رو.

  2. 4 کاربر از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده اند .

    matin_female_1988 (دوشنبه 07 شهریور 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 آبان 93, 00:49
  3. راهنمایی برای ازدواج ( تو مرحله آشنایی هستم)
    توسط e-lampard در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 اردیبهشت 93, 19:16
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 تیر 92, 16:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.