نقل قول نوشته اصلی توسط riba

از اونجایی که آدمه معذبی هم هستم خیلی آزار دهنده است وقتی هنگام صحبت با خانمها میبینیم که روسریشونو مرتب میکنن...اونموقعست که میفهمم خوب نگاه نکردم...

البته اينكه بعضي خانوما موقع صحبت با يه آقا روسري شونو مرتب ميكنه دليلي نميشه كه شما بد نگا كردين مثلاخود من عادت دارم موقع صحبت با يه آقا روسري مو مرتب ميكنم كه موهام بيرون نباشه ياكج و مووج نشده باشه!
در ضمن يه كم اعتماد به نفستونو بالا ببرين