[color=#0000CD]سلام اقای ابراهیمی عزیز
من همیشه مطالبتون و میخونم منتها شما همیشه جاهایی از تالار می نویسید که مال ما فقیر بیچاره ها نیست گفتم تا منتقل نشده به قسمت ثروتمندا منم براتون نوشته باشم.
برای منم جالب شد چرا در قسمت خواستگاری؟ خبریه انشاءا..؟ یا به قول سارا بانوی عزیز شما هم جزو باند ضد زن هستید؟
به هر حال خوشحال شدم که به تالار بر می گردید.[/color]







پاسخ با نقل قول





خوشالم

علاقه مندی ها (Bookmarks)