به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 اردیبهشت 92 [ 12:34]
    تاریخ عضویت
    1390-5-05
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,291
    سطح
    19
    Points: 1,291, Level: 19
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جور احساسمو بهش بگم


    با رفتارت نشون بده بهش علاقه مندی
    نیاز به گفتن مستقیم نیست

  2. 2 کاربر از پست مفید davood_titan تشکرکرده اند .

    davood_titan (دوشنبه 07 شهریور 90)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 آبان 90 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1390-6-02
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,172
    سطح
    18
    Points: 1,172, Level: 18
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جور احساسمو بهش بگم

    خب چرا کنف بشم؟؟ مگه خود من که این همه به پسرا جواب رد دادم هدفم کنف کردن اونا بود؟همیشه به پسرایی که جرات میکردن حرفشونو میگفتن احترام میذاشتم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید shabnam2 تشکرکرده است .


  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 فروردین 91 [ 21:35]
    تاریخ عضویت
    1390-5-26
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,201
    سطح
    19
    Points: 1,201, Level: 19
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    92

    تشکرشده 92 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جور احساسمو بهش بگم

    اکر نظر من رو بخواهید ،یک روز ازش بخواهید که یه جایی هم دیگرو ببنید،مثلا یه کافه ساکت و ارام...یا رستوران..(پارک و ... نباشه که احساس امنیت نکنید.)بهش نگید در مورد چی می خواهید صحبت کنید.اگر پرسید بگید ترجیحا دوست دارید مستقیم باهاش صجبت کنید.
    این دعوت هم بسته به خودتون هم با تلفن و هم به صورت مستفیم میتونه باشه.اس ام اس خیلی حالت رسمی نداره و بیشتر برای دوستی های بی هدف هست.

    بعد بدون ورود به دنیای احساسات در روزی که قرار گذاشتید براش از احساستون بگید و اینکه دوست دارید بیشتر باهم اشنا بشید...

    من مشاور نیستم ولی احتمال میدم مشاورین زیاد با این پست من موافق نباشند.ولی من به عنوان یک پسر با این نوع ارتباط برقرار کردن مشکلی ندارم.

    موفق باشید

  6. 2 کاربر از پست مفید cent_os تشکرکرده اند .

    cent_os (دوشنبه 07 شهریور 90)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    237
    امتیاز
    2,402
    سطح
    29
    Points: 2,402, Level: 29
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    818

    تشکرشده 848 در 197 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: چه جور احساسمو بهش بگم

    شبنم عزیز
    این کارو نکن
    منم یه روزیمثل تو فکر میکردم.
    فکر میکردم که اگر به کسی علاقمند شدم باید بهش بگم.
    فکر میکردم باید به خاطرش بجنگم.
    فکر میکردم ارزششو داره.
    میگفتم منو نخواد هم مهم نیست. مهم اینه که من تلاشمو کردم.
    شکسپیر میگه اگه کسی رو دوست داری ، رهاش کن. اگه مال تو باشه ، برمیگرده و اگر نه ، بدون از اولشم مال تو نبوده.
    من میگم گفتن احساساتت به یه پسر، خوب نیست. حالا هرچقدر با جنبه و انسان.
    اگه بخوای زیر یه سقف باهاش زندگی کنی، چی؟ اونوقت این گفته تو اثر خوبی نخواهد داشت.
    نکن.
    درست نیست.
    من امروز موندم و احساسات پایمال شده و قلب شکسته. تو پاتو جای پای من نذار.

  8. 5 کاربر از پست مفید mehrabooni تشکرکرده اند .

    mehrabooni (شنبه 09 اردیبهشت 91)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 دی 91 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-23
    نوشته ها
    301
    امتیاز
    2,429
    سطح
    29
    Points: 2,429, Level: 29
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,706

    تشکرشده 1,723 در 325 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: چه جور احساسمو بهش بگم

    سلام
    خیلی تجربه ندارم ولی میدونم طبیعت اینو میگه که جنس مذکر باید به دنبال مؤنث باشه.
    چرا میخای خلاف اون رفتار کنی؟
    امکانش زیاده که ایشون به شما علاقه داشته باشه ولی چون شرایطش (مالی یا هر چیز دیگه...) مهیا نیست، فعلا پا پیش نمیذاره.
    در زمینه ارتباط دختر و پسر خیلی از دوستام بودن که کارهای غیر معقولشون رو این طور توجیه میکردن که طرف اونا با بقیه پسرا فرق داره!!!!!! که روشنفکره!! که استثناس!! (البته باید بگم همه این خانوما از طبقه با تحصیلات دانشگاهی بالا و خانواده های سر شناس بودن سن و سال کمی هم نداشتن که بگی عقلشون نمی رسه!!!!!)
    باور کن همشون اشتباه میکردن. دیر یا زود پشیمون شدن ویا دارن میشن.
    میتونی فرض رو بر این بذاری که این آقا ظرفیتش خیلی بالاست و شناخت خوبی از شما داره و برداشت بد نمیکنه (آخر خوشبینی!!) و اوضاع جوری که شما دوس داره پیش میره.
    حساب کن ببین احتمالش چند درصده.
    خطر کردن با احتمال موفقیت بالای 50% رو تازه بهش میگن "ریسک"!!!!!!!!
    زیر 20-30% رو خودت میدونی اسمش چیه
    هر تصمیمی که بگیری ایشالا خیرو صلاحت توش باشه

  10. کاربر روبرو از پست مفید دانوب تشکرکرده است .

    دانوب (دوشنبه 07 شهریور 90)

  11. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 آبان 90 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1390-6-02
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,172
    سطح
    18
    Points: 1,172, Level: 18
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جور احساسمو بهش بگم

    دوستان ممنون از صحبتها دلسوزانتون.
    تصمیم گرفتم ی جور از احساسش خبردار شم بعد جدی یک تصمیم بگیرم.
    به این خاطر دیشب اس ام اس دادم که : بعد از صحبتهامون که گفتی داری میری خیلی دلم گرفته و فکر میکنم این آخرین دیدارامونه. وامروز اس ام اس داد که بابت اس دیشب ممنون خاب بودم که جواب ندادم، این حرفا چیه چرا دیدار آخر؟ایشالا همدیگه رو میبینیم ببخشید که جمعه نشد خبر بدم بریم جایی (آخه قبلا گفته بود که تابستون کارش زیاد بوده و هیچ استراحتی نکرده منم ازش خاستم وقت شد بریم بیرون که خودمم همون موقع به بهانه کار زیاد حرفمو پس گرفتم و کلا یادم رفته بود)
    حالا نمیدونم چه کنم آیا او هم نسبت به من علاقه داره؟ کمی گیج شدم حتی نمیدونم چه در جواب اسش بگم. دوست ندارم بیگدار به آب بزنم. اومدم اینجا که عاقلانه و با کمک شما برا رسیدن به خوشبختی قدم بردارم.

    دیشب که دلم گرفته بود تا صبح تو تالار میچرخیدم و مشکلای خیلی بزرگی رو دیدم و فهمیدم چقد خوشبخت و بدون مشکلم، حالا اینجام که در آینده منم به یکی از آیینه ها عبرت تبدیل نشم پس راهنماییم کنید:)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 13 آبان 90 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1390-6-02
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,172
    سطح
    18
    Points: 1,172, Level: 18
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جور احساسمو بهش بگم

    از دوستان ممنونم که مشکل نام کاربری من رو حل کردند.

    دوستان لطفا کمک کنید، نیاز به راهنمایی دارم اگه میگید بهش چیزی نگم خب چه راه دیگه ای دارم؟؟ از اینکه یک طرفه تماس بگیرم متنفرم احساس آویزون بودن بهم دست میده ، من نمیخام آویزون باشم

  13. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اسفند 93 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1390-3-29
    نوشته ها
    1,107
    امتیاز
    8,928
    سطح
    63
    Points: 8,928, Level: 63
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,038

    تشکرشده 2,035 در 738 پست

    Rep Power
    128
    Array

    RE: چه جور احساسمو بهش بگم

    غير مستقيم سر يك موضوعي بهانه پيدا كن و بهش بگو خواستگار دارم و خانوادم هم اصرار به ازدواج دارند. (يك جورايي انگار داري ازدواج مي كني.)
    ببين چه عكس العملي نشون مي ده. اگه اون هم تو را براي ازدواج بخواد پا پيش مي ذاره. در غير اينصورت مي فهمي كه اون تو را براي ازدواج نمي خواد. اون وقت ديگه بايد كامل خودت را بكشي كنار و براي هميشه فكرش را از سرت بيرون كني.

  14. کاربر روبرو از پست مفید ليلا موفق تشکرکرده است .

    ليلا موفق (دوشنبه 07 شهریور 90)

  15. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 اردیبهشت 91 [ 23:09]
    تاریخ عضویت
    1391-2-08
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    598
    سطح
    11
    Points: 598, Level: 11
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه جور احساسمو بهش بگم

    سلام
    من پسرم و یک چنین حالتی واسم پیش اومد که یه دختری ازم خوشش اومد
    دقیقا مثل شما
    دختری بود که محل به هیچ پسری نمیزاشت
    ولی عاشق من شد
    نمیدونم از کجاش بگم چون نزدیک به دوسال درگیر همین قضیه بودم
    فقط بهت بگم که هیچ اشکالی نداره که اگه بهش بگی
    خیلی مودبانه بهش بگی که من به عنوان ازدواج و به قصد ازدواج از شما خوشم اومده و شراط شما رو که نگاه کردم مناسب هم هستیم و شما هم ببینید شرایط من مناسب هست یا نه و بهم جواب بدید
    یه مدت کوتاهی هم بهش وقت بدید که فکر کنه
    مثلا دو یا سه هفته
    درسته که ما پسرا دوست داریم که خودمون انتخاب کنیم اما بدمون هم نمیاد که یه دختر خوب انتخابمون کنه
    ما با هم ازدواج نکردیم چون به یه دلایلی خونواده ما و خودم نتونستیم در کل جواب مثبت بدیم
    البته همون دفعه اول بهش گفتم نه ولی دوباره سمج موند رو حرفش
    دوباره بهش جواب رد دادم اما دوباره پا پیش گذاشت
    حتی به خاطر همین علاقش میخواستم بهش جواب مثبت بدم چون واسم و واسه هر پسری مهمه که دختر دوسش داشته باشه و بهش خیانت نکنه
    اما در اخر به دلیل همون مشکلات این بار خونوادم صددرصد مخالف شدن و با پیش زمینه ای که در من بود دوسه شب قبل از نامزدی همه چی به هم خورد
    حتی بعدش مدتی به هم اس میدادیم اما نهایتا اون ازدواج کرد و دقیقا بعد از عقدش دیگه ارتباطش با من قطع شد
    حالا شما هم خیال خودتو راحت کن
    اگه بهش نگی مطمن باش به دستش نمیاری
    ولی اگه بهش بگی بالاخره احتمالش هست که به هم برسید

  16. #20
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: چه جور احساسمو بهش بگم

    سلام آقای امیر 22

    به همدردی خوش امدید

    برای ارسال پست توجه کنید از ارسال اخرین پست بیشتر از دو هفته نگذشته باشه

    موفق باشید
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  17. کاربر روبرو از پست مفید maryam123 تشکرکرده است .

    maryam123 (شنبه 09 اردیبهشت 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.