سلام دوستان خوبم
ممنون بابت راهنماییتون
الان یه چند روزی میشه که رابطمون بهتر شده. جفتمون داریم روش کار می کنیم. متقاعدش کردم که باید بریم پیش مشاور. بخشیدنش سخته اما دارم سعی خودمو میکنم. امیدوارم بتونم. البته باید اول مطمئن بشم که دوباره بر نمیگرده. که بازم هیچ تضمینی وجود نداره...............
بازم ممنونم









علاقه مندی ها (Bookmarks)