افتخار ما خانم ها اینه حضرت فاطمه (س) یک زن بوده
امیدواریم همانطور که تولد حضرت فاطمه را روز زن می نامن ما افتخار این رو داشت که از خصوصیات این خانم بهره ای رو ببریم
من تسلیت می گم شهادت فاطمه زهرا رو
تشکرشده 11 در 5 پست
افتخار ما خانم ها اینه حضرت فاطمه (س) یک زن بوده
امیدواریم همانطور که تولد حضرت فاطمه را روز زن می نامن ما افتخار این رو داشت که از خصوصیات این خانم بهره ای رو ببریم
من تسلیت می گم شهادت فاطمه زهرا رو
mery (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)