ممنونم ازت فرشته ی مهربونم .نمیدونم باید به چه زبونی ازت تشکر کنم .شما راست میگی من واقعا خودمو گم کردم و شاید حس میکنم که واسه پیدا کردن خودم باید به کسی دیگه تکیه کنم .شما راست میگی من اول خدا رو بعد خودمو گم کردم و به جای اینکه این محبت و توجه رو تو خودم و از وجود خدا بگیرم دست به دامن کسی دیگه شدم .با خوندن حرفات بی اختیار اشکم در اومد مثل اینکه خودم رو تازه یادم بیاد و تازه بدونم که کجام و دارم چیکار میکنم .حرفات رو چند بار خوندم . تازه فهمیدم که چقدر عشق اون آقا در مقابل عشقی که میتونم اول از خدا و بعد از خودم بگیرم چقدر حقیر .بازم بخاطر حرفای نازت ازت ممنونم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)