ببین عزیز البته این چیزی که شما میگید انتظاریه که ازش دارید و نمیشه گفت انتقاد.ولی خب این به لحن شما هم بستگی داره که چطور انتظاری که ازش داری رو عنوان میکنی . اکثر مردها از نصیحت و انتقاد اونم از طرف جنس مخالف براشون کمی سنگین میاد و شاید برخلاف اینکه تو دلشون با حرف و نظر شما موافق باشن در ظاهر بخاطر غرورش باهات مخالفت کنه و جوری وانمود کنه که شما اشتباه میکنی .به نظر من خواسته ات رو به جوری دیگه و غیر مستقیم بهش بگو.








علاقه مندی ها (Bookmarks)