ممنونم از همتون واقعا وقتی حرفای شما رو میخونم نمیدونید چه قوت قلبی میگیرم .اتفاقا منم امروز گوشیم رو خاموش کرده بودم و تلفن خونه رو هم جواب ندادم و خدا رو شکر ازش خبری نشد .تصمیم گرفتم حتی اگه به قیمت ترک تحصیلم که باشه این کار میکنم و ازش جدا میشم .آخه گفتم که تا خودم نرم سرکار همسرم نمیتونه به خرج تحصیلاتم برسه ولی بازم به درک .از اون روزی که اومد جلوی در خونمون تازه متوجه شدم که هیچ چیز با ارزشتر از آبروی آدم نیست و بهتون قول میدم یه روزی نه چندان دور بهتون خبر جدا شدنم رو به امید خدا بهتون میدم .برام دعا کنید و بازم از تک تک همتون ممنونم و از همینجا به دستتون بوسه میزنم .![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)