بله! بایدم اینجوری بگه! اگه این حرفو نزنه چه جوری شما رو کنار خودش نگه داره؟هميشه ميگه ازدواج قسمت ولي عشق براي آدم يک بار در زندگي پيش مياد که عشق زندگي من تويي
با اینا خام نشو. دوستان درست می گن. اگه عاشقت بود سر چهار ماه زن نمی گرفت. چشماتو باز کن. اینها رنگ عشق نیست. رنگ هوسه...
قدر خودتو بدون عزیز دلم. این روز ها و مخصوصا امشب فرصت خوبیه واسه یه شروع دوباره. یه تجدید نظر...
یه رها شدن همیشگی ...
بیا امشب واسه هم دعا کنیم ...
![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)