سلام عزيزم..من تاپيكت رو نخوندم..اما
اگه مستقيما بهت گفته دوست ندارم.نميخوامت و ازين حرفا
1..تو اصلا به برگشتش اصرار نكن چون بدتر ميشه و طبيعتا اون تو اين مواقع لجبازتره
2..يه مدت كلا بهش نه توجه كن نه محل بذار..نه زنگ بزن نه اس بده
3..به نظر من اين كار درستي نيست كه به مادرش بگي ميلادو برگردون بهم..بهر حال اون پسرشه و حق رو به پسرش خواهد داد..تو اينجوري فقط از ارزش خودت كم ميكني
4...وقتي يه انسان براي خودش ارزش و احترام قائل باشه بقيه هم بهش احترام ميذارن و جرات نميكنن هر جور دلشون ميخواد با هركسي صحبت كنن
5..به فرض هم كه برگرده با اصرار تو..اما بعدا مطمئن باش سر كوچيكترين مسئله اي همين اصرار به برگردوندنشو (خيلي عذر ميخوام) ميكوبه تو سرت و بازم بهونه مياد دستش تا بره و ميشي بازيچه دستش
6..عزت نفس يك زن عامل خيلي مهميه تو جذب كردن يه مرد








علاقه مندی ها (Bookmarks)