RE: تضاداعتقادات ما و عرف جامعه(توجه به ظاهر به جای ارزشهادر ازدواج)
تک دختر عزیز
سلام
اون طوری که توی یکی ازسایتها نوشته بود، تعداد زیادی از متولدین اواخر دهه 50 و اوایل دهه شصت مجرد می مانند.به دلیل اینکه متولدین پسری که شرایط مناسبی رو برای ازدواج با اینها دارن تعداد شون خیلی کمتر هست.به همین دلیل بهتره دختران توی این رده سنی یا با هم سن خودشون ازدواج کنن یابا کوچکتر از خودشون .
به نظر من شاید ظاهرا طوری باشه که فکر کنی خیلی ها توی ازدواج دنبال ظاهر غیرمذهبی و ... می گردن اما در واقع این طور نیست.اونهایی که میرن سراغ چنین دخترهایی هم کفو شما نیستن.اگه پسری واقعا به ارزشها معتقدباشه همسری انتخاب می کنه که مثل خودش اعتقادات درستی داشته باشه.خوشحال باش که توی جامعه امروز هنوزبه اعتقادات و ارزشهات پایبندی و مطمئن باش خدا جوانهایی رو که عفت و حیا داشته باشن تنها نمی ذاره.
صحبتهای من بر پایه نظرات شخصی ام می باشد و در زمینه مشاوره تخصصی ندارم
[size=medium]
مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند
اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست
[/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)