رعنا خانوم منم یه چیزی بگم؟؟؟؟؟؟
الان نزدیک 2 ماه میشه از دختر خانومی که 2 سال عاشقانه دوسش داشتم و الان از هم جدا شدیم میگذره
باورم نمیشه دیگه هیچ حسی بهش ندارم.باورم نمیشه دیگه دوسش ندارم.....
من نمیگم دوسش نداشته باش ولی مطمئن باش به مرور این احساس آتیشی و تندت فروکش میکنه و میتونی راحت تر تصمیم بگیری
توکل کن به خدا و صبر کن...فقط صبر








علاقه مندی ها (Bookmarks)