عشق=
عشق چنان از احترام سرشار است که ازادی را هدیه میکند . و اگر عشق ازادی به همراه نیاورد,عشق نیست ,چیز دیگری است .
و بند بند تنم به احترام این عشق قیام کردند.
تشکرشده 197 در 81 پست
عشق=
عشق چنان از احترام سرشار است که ازادی را هدیه میکند . و اگر عشق ازادی به همراه نیاورد,عشق نیست ,چیز دیگری است .
و بند بند تنم به احترام این عشق قیام کردند.
تشکرشده 0 در 0 پست
بوي دل كباب من آفاق را گرفت
اين آتش درون بكند هم سرايتي
در آتش ار خيال رخش دست مي دهد
ساقي بيا كه نيست زدوزخ شكايتي
داني مراد از اين همه دردوغصه چيست
ازتو كرشمه اي وزخسرو عنايتي
با عرض سلام
الان كه دارم اين مطلبو مينويسم دقيقا قادر نيستم بگم كه درمورد چي مي خوام بنويسم . با توجه به گذشت يكسال از مشكلم و مطرح آن بعد از آشنايي با اين سايت ارزشمند( از هر جهت ) ونيز گذشت زمان در وضيعتي قرار گرفته ام كه هيچ گونه تمايلي به ازدواج وجنس مخالف و ترقي در زندگي در خودم احساس نمي كنم ، وشايد يك نوع احساس بد بيني وبي ارزشي به دنيا پيدا كردم .مي ترسم اين وضعيت باعث تصميم گيري غلط در زندگيم شود، نمدونم چكار كنم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)