یادش بخیر پشت چراغ راهنمایی یه روز وایستاده بودم که همین طور یهو ذل زدم به چراغ و این ایده به ذهنم رسید از اونجایی که من نه نویسنده ام و نه کس خاصی .. پس تصمیم گرفته ام اینجا این ایده ام رو بنویسم ... یادش بخیر به نظرم اینا ارزش رو داره که دوباره خونده بشه..







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)