هييييي...روزگار بدسگال....هي... عجب دور زمونه اي شده...جووني كجايي كه يادت به خير...
نيمدونم چرا اصن بدجوري ميتونم با كنجكاو همزاد پنداري كنم
ذاتا گوله نمكه
برسيد به دادش كه بيچاره داره دق ميكنه از بس پروژه هاش ناتموم موند و مهندسين و همكاران گرامي وسط كار ول كردن رفتن...![]()










پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)