[quote]ایشون میگه اگه با یه نفر به قصد اشنایی بیشتر اشنا میشی باید حستو بهش بگی و بگی که دوسش داری(اگه واقعا هستی) و ببینی که طرف چی کار میکنه؟؟؟
به نظر من منظور ایشون تست عشق طرفین نسبت به یکدیگر است درست است به ملل و فرهنگ بستگی دارد ولی میخواهد بگونه ای استنباط کند که عکس العمل طرفین پس از ابراز عشق و بیان احساسات چه میتواند باشد؟ اگر ظرفیت پذیرش داشته باشد میتوان این عشق را پرورش داد و به کمال رساند و برعکس؛ این به دختر و پسر بودن ربطی ندارد و نباید یکجانبه قضاوت شود
وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها میکند، پرهایش سفید میماند، ولی قلباش سیاه میشود.
دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست، اسراف محبت است. نوشته باربارا را میتوان با این جمله از دکتر شریعتی قیاس کرد نتیجه اینکه میتوان از اسراف محبت جلوگیری کرد.







وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها میکند، پرهایش سفید میماند، ولی قلباش سیاه میشود.

علاقه مندی ها (Bookmarks)