RE: زندگی جدید سبکتکین
ببخشید سوالی که خیلی وقته برام پیش اومده. راستش نمی دونم شاید من IQ ام پایینه. اما اجساس می کنم همه سعی دارند یک نکته را به سبکتکین بگویند اما لقمه را دور سر خود می چرخانند. یک راهکار عملی ، یک مصداق برای اینکه بهتر بشه منظور کارشناسها و بالهای صداقت رو فهمید مثلا در اون موقعیت این کار رو انجام بده یا اینطوری فکر کن رو لطفا ارائه بدید به جای اشاره کردن به نقطه ای که برای هر کس در شرایط ذهنی و حسمی که وجود داره ممکنه متفاوت باشه . فکر می کنم اینجوری هم به سبکتکین بهتر کمک می شه اما فسفر مغز ما اینقدر نمی سوزه برای یاد گرفتن از این تاپیک.
البته اگر صلاح دونستید . چون این تاپیک مخصوص سبکتکینه و ما شاید حقی در اون نداشته باشیم.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)