سلام
ممنون آقا سینا
راستش من قبلا فکرم این بود که با یه دختر کوچکتر از خودم یا همسن ازدواج کنم .... البته من اصلا دوست نداشتم با اختلاف بیشتر از 1 سال ازدواج کنم. وقتی قضیه اینطوری شد، اولش کلا گفتم بیخیال اش می شم، ولی بعدش فکر کردم که به خاطر 1 سال نمی تونم فراموشش کنم. من هنوز هیچ اقدامی نکردم، منتظرم وضعم یه خورده مناسب بشه. نمی خوام دست خالی با پول بابا برم جلو، بگم قصد ازدواج دارم
امیدوارم شما هم موفق باشید و به خواسته اتون برسید






علاقه مندی ها (Bookmarks)