به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 41
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 آبان 90 [ 16:44]
    تاریخ عضویت
    1389-11-09
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    2,024
    سطح
    27
    Points: 2,024, Level: 27
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: موضوع تکراری بزرگتر بودن دختر در ازدواج

    سلام

    ممنون آقا سینا

    راستش من قبلا فکرم این بود که با یه دختر کوچکتر از خودم یا همسن ازدواج کنم .... البته من اصلا دوست نداشتم با اختلاف بیشتر از 1 سال ازدواج کنم. وقتی قضیه اینطوری شد، اولش کلا گفتم بیخیال اش می شم، ولی بعدش فکر کردم که به خاطر 1 سال نمی تونم فراموشش کنم. من هنوز هیچ اقدامی نکردم، منتظرم وضعم یه خورده مناسب بشه. نمی خوام دست خالی با پول بابا برم جلو، بگم قصد ازدواج دارم
    امیدوارم شما هم موفق باشید و به خواسته اتون برسید

  2. #32
    روانشناس تربیتی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 تیر 95 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    5,221
    سطح
    46
    Points: 5,221, Level: 46
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    404

    تشکرشده 451 در 101 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: موضوع تکراری بزرگتر بودن دختر در ازدواج

    سلام
    چند مساله عمده در رابطه با سن بیشتر دختر از پسر مطرحه که اگر با اینها مساله ای نداشته باشید مانعی پیش نمیاد:

    1. عرف: در جامعه ما عرف اینه که پسر از دختر بزرگتر باشه و معمولا فاصله سنی 3 تا 7 سال پیشنهاد میشه. دید جامعه به این مساله رو باید در نظر داشت

    2. پذیرش سرپرستی مرد: مردها نیاز دارند که در خانه به عنوان سرپرست به اونها نگاه بشه. ممکنه زن بزرگتر هضم این مساله براش کمی مشکل باشه

    3. افول جنسی زودتر در زنها: تمایلات جنسی در خانمها زودتر فروکش میکنه و این درحالیه که آقایون مدت زمان بیشتری این تمایل رو درخود دارند

    البته وقتی سن هردو از 25 سال بیشتر میشه عملا مساله سنی خیلی کمتر دردسرساز میشه
    در همین سن پایینتر هم اگر همه شرایط دیگه مساعد باشه و خانواده ها بپذیرن و خودتون و خانم هم با این مسائل بتونین کنار بیاین مانعی نداره

  3. 2 کاربر از پست مفید mohsenazizi تشکرکرده اند .

    mohsenazizi (جمعه 12 فروردین 90)

  4. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 آبان 90 [ 16:44]
    تاریخ عضویت
    1389-11-09
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    2,024
    سطح
    27
    Points: 2,024, Level: 27
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: موضوع تکراری بزرگتر بودن دختر در ازدواج

    سلام به همه

    سال نو مبارک

    به نظرم ما این موضوع رو برای خودمون بزرگ کردیم!! جالبه که امسال عید یه چیزایی فهمدیم که تا حالا نفهمیده بودم. کلی از فامیلهامون رو فهمیدم سن خانومهاشون بیشتره و زندگی خیلی خوبی دارن ... واقعا باورم نمی شد که اینایی که می بینم سن خانومشون بیشتر از شوهرشونه ...

    امیدوارم این مسائل جزیی برامون اینقدر گنده نشه

  5. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 90 [ 21:39]
    تاریخ عضویت
    1390-1-24
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    1,359
    سطح
    20
    Points: 1,359, Level: 20
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: موضوع تکراری بزرگتر بودن دختر در ازدواج

    به نظر من الان زوده واست ازدواج کنی حتی اگه طرفت رو خیلی دوست داشته باشی که این فقط یه حسه و زود گذر بعد از ازدواج می فهمی عجولانه تصمیم گرفتی. بعدشم تفوت سنی حتی اگه چند ماه هم باشه به نظر من مشکل سازه. این همیشه تو ذهنت هست که همسرت بزرگتر از توه و از تو بیشتر می فهمه. اصولاً زن باید حس کنه مردش تکیه گاهشه و مرد حس کنه تکیه گاه زنشه ورگرنه هر دو از لحاظ روحی با شکست مواجه میشن

  6. کاربر روبرو از پست مفید abolkabal تشکرکرده است .

    abolkabal (پنجشنبه 25 فروردین 90)

  7. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 آبان 90 [ 16:44]
    تاریخ عضویت
    1389-11-09
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    2,024
    سطح
    27
    Points: 2,024, Level: 27
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: موضوع تکراری بزرگتر بودن دختر در ازدواج

    سلام

    دوستان یه بار دیگه درخواست می کنم اگر کسی تجربه همچین ازدواجی رو داره، بیاد اینجا بگه

    خیلی خیلی دوست دارم از تجربه های شما بدونم .... می دونم که هیچ 2 زوجی مثل هم نیستن، ولی بازم دونستن تجربه های بقیه خیلی کمک می کنه .... حتی اگر خدایی نکرده به طلاق کشیده کارتون هم بیاین اینجا بگید، چون واقعا به باعث کمک به بقیه می شید.

    ممنون از همتون که دل می سوزونید

  8. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 آبان 90 [ 01:13]
    تاریخ عضویت
    1390-5-25
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,115
    سطح
    18
    Points: 1,115, Level: 18
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: موضوع تکراری بزرگتر بودن دختر در ازدواج

    سلام
    من هم شرايطم تا حدودي مثل شماست با اين تفاوت كه من در جايگاه دخترم ! منم كسي رو دوس دارم كه فقط چند ماه ازم كوچيكتره اما بازم نميتونم با اين مسئله كنار بيام با اينكه ديوانه وار همديگه رو دوس داريم و بيشتر از 2 ساله كه همكلاسي هستيم و .... اما بازم اعتقاد من اينه كه مرد بايد بزرگتر باشه واسه همينه كه همش عقل و احساسم كه هر2تاشون به يه اندازه قوي ان با هم كشتي ميگيرن و هي منو ازار ميدن ! كاش ميدونستم چجوري بايد اين موضوع رو پيش خودم حل كنم ....!

  9. کاربر روبرو از پست مفید frez.nick تشکرکرده است .

    frez.nick (چهارشنبه 26 مرداد 90)

  10. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 آبان 90 [ 16:44]
    تاریخ عضویت
    1389-11-09
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    2,024
    سطح
    27
    Points: 2,024, Level: 27
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: موضوع تکراری بزرگتر بودن دختر در ازدواج

    سلام
    خب شما به یه سوال من جواب بدین ... اگر 2 ماه از شما کوچکتر بود اون آقا، مشکلی نبود براتون؟

    اگر جواب شما این باشه که مشکلی نبود، یعنی گره کار جای دیگه اس! یعنی شما فقط از حرف و حدیث ها و مخالفت های دیگران می ترسید، و مشکلی با سن ندارید

    ولی اگر بازم می گفتید که با این ازدواج مشکل دارم، مشخصه که شما کلا باید با چند سال بزرگتر از خودتون ازدواج کنید!

    و الا تفاوت 2 ماه کوچکتر با 1 سال بزرگتر، 1 سال و 2 ماه هست و به نظر من نباید به خاطر 1 سال و 2 ماه زندگی تونو از روالی که میخواید خارج کنید!!

    تا نظر دوستان چی باشه؟!

  11. کاربر روبرو از پست مفید mohammadshp تشکرکرده است .

    mohammadshp (چهارشنبه 26 مرداد 90)

  12. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 آبان 90 [ 01:13]
    تاریخ عضویت
    1390-5-25
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,115
    سطح
    18
    Points: 1,115, Level: 18
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: موضوع تکراری بزرگتر بودن دختر در ازدواج

    من دوس دارم با شخصی ازدواج کنم که حداقل 6 ماه از من بزرگتر باشه ! چون من همیشه بزرگتر از سنم فکر میکنم و رفتار کردم واسه همین اصلا نمیتونم با همچین موضوعی کنار بیام اما دوس داشتن طرف مقالبم امانم رو بریده .....!

  13. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 آبان 90 [ 16:44]
    تاریخ عضویت
    1389-11-09
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    2,024
    سطح
    27
    Points: 2,024, Level: 27
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: موضوع تکراری بزرگتر بودن دختر در ازدواج

    خب تستش کنید! واقعا فکر می کنید کسی که 6 ماه از شما بزرگتره لزوما بیشتر از شما درک می کنه؟؟

    من خیلی ها رو دیدم سن اشون بالای 30 ساله، ولی مثل بچه ها رفتار می کنن

    برعکس اش هم دیدم

    به نظر من در چند مورد تستش کنید ببینید چند مرده حلاجه؟؟

  14. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 آبان 90 [ 01:13]
    تاریخ عضویت
    1390-5-25
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,115
    سطح
    18
    Points: 1,115, Level: 18
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: موضوع تکراری بزرگتر بودن دختر در ازدواج

    چجوری تستش کنم ؟
    حرفتون درسته اما نمیشه نه حرف من و نه شما رو به عمومیت نسبت داد
    من این موضوم که چند ماه ازم کوچیکتره همش جلو چشمه و هر حرفی میرنه یا رفتاری میکنه با این دیدگاه میذارمش زیر ذره بین ... خوب نتیجه ای جز اثبات عقیدم نداشته و این موجب ازارم میشه !


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. عشق ممنوع
    توسط فرشته درون در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 فروردین 94, 23:59
  3. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.