سلام
خب شما به یه سوال من جواب بدین ... اگر 2 ماه از شما کوچکتر بود اون آقا، مشکلی نبود براتون؟
اگر جواب شما این باشه که مشکلی نبود، یعنی گره کار جای دیگه اس! یعنی شما فقط از حرف و حدیث ها و مخالفت های دیگران می ترسید، و مشکلی با سن ندارید
ولی اگر بازم می گفتید که با این ازدواج مشکل دارم، مشخصه که شما کلا باید با چند سال بزرگتر از خودتون ازدواج کنید!
و الا تفاوت 2 ماه کوچکتر با 1 سال بزرگتر، 1 سال و 2 ماه هست و به نظر من نباید به خاطر 1 سال و 2 ماه زندگی تونو از روالی که میخواید خارج کنید!!
تا نظر دوستان چی باشه؟!








علاقه مندی ها (Bookmarks)