سلام
من هم شرايطم تا حدودي مثل شماست با اين تفاوت كه من در جايگاه دخترم ! منم كسي رو دوس دارم كه فقط چند ماه ازم كوچيكتره اما بازم نميتونم با اين مسئله كنار بيام با اينكه ديوانه وار همديگه رو دوس داريم و بيشتر از 2 ساله كه همكلاسي هستيم و .... اما بازم اعتقاد من اينه كه مرد بايد بزرگتر باشه واسه همينه كه همش عقل و احساسم كه هر2تاشون به يه اندازه قوي ان با هم كشتي ميگيرن و هي منو ازار ميدن ! كاش ميدونستم چجوري بايد اين موضوع رو پيش خودم حل كنم ....!








علاقه مندی ها (Bookmarks)